August 7, 2001
Tjena..
Ja går i 9:an.. o d känns lite konstigt med avslutningen nu. Man har ju känt varandra i 9 år i klassen, o setts vare dag.. o så plötsligt ska alla gå sin väg, till olika gymnasier.. d känns så jobbigt att lämna alla.. o bara fortsätta... d ja e rädd för e att alla bara ska glömma bort varandra.. d känns så läskigt.. ja vill inte sluta min skola o lämna min klass.. ska börja i it-gymnasiet i södertörn.. vore kul o lära känna folk där.. nån som ska börja där? imorron e d sista timmen tillsammans med klassen... 🙁 bara avslutningen.. o sen finito 🙁
May 26, 2002
Samma här! gick i vasaskolan i örebro.
Det liksom känns konstigt att man ska ska börja gymnasiet.
Dom flesta i klassen kommer att gå olika vägar. Ska själv flytta till Eskilstuna, hoppas att man hamnar i en bra klass.
Någon som vet ifall det finns många cs nissar i Eskilstuna ?
July 18, 2001
jag gick ur nian på jättestenskolan i Grums(den kända mobbningsskolan) och ska sen in på teknik programmet på sundsta älvkulle gymn. i Karlstad..
Kommer nog inte att sakna min klass så väldigt mycket(förutom nåra kompisar och tjejerna) för de är bara hockeybullar allihop och de är lätträknade de som kan sitta stilla en hel lektion..
September 15, 2001
Har slutat nian nu.. har bara en sak att säga: FY FAN VAD SKÖNT!!!
Har gått med min klass sedan dagis(ett par har visserligen trillat bort och några tillkommit) men ändå samma klass... Kan säga att jag är så trött på dem och den här stan jag bor i...
Nu så flytr jag fältet och flyttar långt åt h*****e så att jag slitpper alla gamla minnen och allt skit i denna stad.
Lämna alla människor bakom mig, allting man någonstin haft...Det är skönt..otroligt skönt...
June 18, 2001
Min högstadieklass var rolig. Det fanns en underbar tjej där t.ex. Mycket trevligt.
Min gymnasieklass var trevlig. Det fanns vissa att prata med, men de flesta var ganska dumma.
Mina nuvarande kursare däremot, usch usch usch! Så, räkna med att det blir värre för varje klass.
September 3, 2001
HAHAHA... jag har bytt skola 8 gånger...
från 1-3 i en montesoriskola i sverige
halva 4an i en skola i chile
andra halvan av 4an och 5mman i en annan skola i chile.
6 i en annan skola
7an och 8ttan i ännu en annan skola i chile.
9an i en skola här i sverige
1ttan i gymnasiet (nu) i Vasalund i Solna..
Det första jag lärde mig var att man inte ska fästa sig för mycket vid någon... det andra jag lärde mig är att man visst ska göra det och passa på medans man kan med alla man känner (speciellt tjejer dåra)
October 8, 2001
On 2002-06-09 18:34, Frolic wrote:
Har slutat nian nu.. har bara en sak att säga: FY FAN VAD SKÖNT!!!Har gått med min klass sedan dagis(ett par har visserligen trillat bort och några tillkommit) men ändå samma klass... Kan säga att jag är så trött på dem och den här stan jag bor i...
Nu så flytr jag fältet och flyttar långt åt h*****e så att jag slitpper alla gamla minnen och allt skit i denna stad.
Lämna alla människor bakom mig, allting man någonstin haft...Det är skönt..otroligt skönt...
Vart du mobbad eller nått?
sånna som blivigt utsatt för skit brukar säga så där.
det är ju inte roligt att bara lämna alla men som sagt, dom riktiga vännerna förlorar man ju inte även fast man nu inte kanske ser dom varjedag i skolan.
det vet jag, gick ut gymnasiet förra året och jag har fortfarande kvar mina riktiga vänner från grundskletiden
September 15, 2001
On 2002-06-10 08:45, [Molotov] wrote:
On 2002-06-09 18:34, Frolic wrote:
Har slutat nian nu.. har bara en sak att säga: FY FAN VAD SKÖNT!!!Har gått med min klass sedan dagis(ett par har visserligen trillat bort och några tillkommit) men ändå samma klass... Kan säga att jag är så trött på dem och den här stan jag bor i...
Vart du mobbad eller nått?
sånna som blivigt utsatt för skit brukar säga så där.
det är ju inte roligt att bara lämna alla men som sagt, dom riktiga vännerna förlorar man ju inte även fast man nu inte kanske ser dom varjedag i skolan.det vet jag, gick ut gymnasiet förra året och jag har fortfarande kvar mina riktiga vänner från grundskletiden
Nej inte mobbad.. Bara lite annorlunda än de andra... Folk är trångsynta och kan inte acceptera att en liten söt blondin säger vad hon tycker...
May 16, 2001
Jag slutade just gymnasiet.
Studenten.
Det är skönt, men samtidigt lite jobbigt, våran klass var så fruktansvärt skön.
När jag slutade 9:an brydde jag mig inte vidare mycket, inte heller i 6:an då min klass splittrades, men nu i gymnasiet vet jag att jag kommer sakna varje person i klassen, urk.
Balen var ivf. skoj, en sista natt med skolan, typ, ja.
Avslutningsdagen måste jag faktiskt säga var en av de roligare dagarna i mitt liv.
Nu är man arbetslös, men som tur är ska man göra lumpen. Efter det blir det väl vidare studier, men högskolan kommer aldrig bli likadan som gymnasiet, jag kommer sakna det mycket. Jag trodde aldrig jag skulle säga att jag saknade skolan, men nu känns det faktiskt lite tomt.
Edit, ursäkta min svordom, jag tar bort den nu.
[ Detta Inlägg ändrades av: liket den 2002-06-20 03:00 ]
September 12, 2001
On 2002-06-20 02:59, liket wrote:
Jag slutade just gymnasiet.
Studenten.
Det är skönt, men samtidigt lite jobbigt, våran klass var så fruktansvärt skön.När jag slutade 9:an brydde jag mig inte vidare mycket, inte heller i 6:an då min klass splittrades, men nu i gymnasiet vet jag att jag kommer sakna varje person i klassen, urk.
Balen var ivf. skoj, en sista natt med skolan, typ, ja.
Avslutningsdagen måste jag faktiskt säga var en av de roligare dagarna i mitt liv.Nu är man arbetslös, men som tur är ska man göra lumpen. Efter det blir det väl vidare studier, men högskolan kommer aldrig bli likadan som gymnasiet, jag kommer sakna det mycket. Jag trodde aldrig jag skulle säga att jag saknade skolan, men nu känns det faktiskt lite tomt.
Edit, ursäkta min svordom, jag tar bort den nu.
Jag är jävligt trevlig.[ Detta Inlägg ändrades av: liket den 2002-06-20 03:00 ]
liket: Trevligt att se dej i forumet igen
Jo jag känner igen dina tankegångar där men man har inte roligare än man gör sig oavsett läget,man får helt enkelt gilla läget och se till att ha lite kul medan man investerar inför sin framtid.
Du har fortfarande en svordom i din sign
May 16, 2001
On 2002-06-20 03:09, skiroy wrote:
liket: Trevligt att se dej i forumet igen 🙂
Jo jag känner igen dina tankegångar där men man har inte roligare än man gör sig oavsett läget,man får helt enkelt gilla läget och se till att ha lite kul medan man investerar inför sin framtid.
Du har fortfarande en svordom i din sign
Tackar skidroy, jag hade inte minsta tanke på att någon skulle ha en aning om att jag varit igång här en gång i tiden. 😉
Jag antar att det är som du säger, är inte roligare än vad man har det, eller kanske tvärtom, men jag tror de äldre när de säger att just den här tiden var den bästa i deras liv. Jag menar, man har bara skolan att oroa sig för och den oroade jag mig knappt för, dum som jag var. 😉
Aja, jag har en svordom i min sign, det tänkte jag faktiskt inte på, haha. Det verkar inte som om den censureras, det måste vara för att den är boldad eller något, men säg inget till administratörerna, för den blir ju inte likadan utan det där ordet. 😐
Nu ska jag gå och lägga mig, goder natt. 🙂
November 4, 2001
On 2002-06-08 16:45, p3t3r wrote:
jag gick ur nian på jättestenskolan i Grums(den kända mobbningsskolan) och ska sen in på teknik programmet på sundsta älvkulle gymn. i Karlstad..
...
Du kommer med andra ord hamna på samma skola som jag går på. Har ett år kvar på natur-matte/data. Va du med på lanet som hölls i säg?
1 Guest(s)