May 17, 2002
Callister wrote: [quote=Krqagyzzz]det finns folk till allt.
Callister wrote: Ja det finns ju folk till allt. 😛
Tjuv? 🙂
sorry trådskapare och moderatorer att jag blir lite OT i efterkommande meningar:
Lilla lilla lilla lilla Callister. Tror du verkligen att det där är någon ny kommentar? Redan de gammla grekerna sa så, även deras pappor.
Så nu vill jag inte se något sådant där någon mer gång, bra då är vi överens.
edit1&2: stavfel.
December 15, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Callister][quote=Krqagyzzz]det finns folk till allt.
Tjuv? 🙂
sorry trådskapare och moderatorer att jag blir lite OT i efterkommande meningar:
Lilla lilla lilla lilla Callister. Tror du verkligen att det där är någon ny kommentar? Redan de gammla grekerna så så och öven deras pappor.
=DO
October 11, 2002
Extatic wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Callister][quote=Krqagyzzz]det finns folk till allt.
Tjuv? 🙂
Lilla lilla lilla lilla Callister. Tror du verkligen att det där är någon ny kommentar? Redan de gammla grekerna så så och öven deras pappor.
=DO
Måste även jag :worshipp: .
August 16, 2002
hmm aja... ungefär som på min syrras rum... det är så att vi har en villa med tre våningar, men våningen högst uppe har vi gjort till en separat lägenhet som vi hyr ut för dyra pengar... grejjen är den att deras toarör går typ precis i min syrras vägg, och när nån använder den toan så hörs det värsta ljudet i väggen...
själv så bor jag i ett litet rum som är insprängt i klippan (nästan) med ca 1 meter tjock betong åt alla håll förutom utåt
August 16, 2002
DiDi wrote: [quote=keffing]själv så bor jag i ett litet rum som är insprängt i klippan (nästan) med ca 1 meter tjock betong åt alla håll förutom utåt
Klätt med mjuk madrass också? 😀
mm... tuggummirosa madrasser på väggarna o golvet... sen har jag ett fint galler för fönstret också
June 30, 2003
Jag har inga större problem med toalettbesök (dock så bor jag på högsta bebodda våningen).
Däremot så har jag en klasskompis och hans flickvän som har sin säng vägg i vägg med grannens toalett. Han har berättat att det kan bli ganska komiskt.
Nåt som VERKLIGEN irriterar mig är dock när mina grannar (en på första våningen, en på andra våningen) drar igång technomusik på hög nivå från det att de kommer hem till kring klockan åtta... Funderar på att köpa rejäla högtalare och starta krig, men känns som att det hamnar några platser ner på min prioriteringslista...
January 14, 2002
Timmy wrote: Jag har inga större problem med toalettbesök (dock så bor jag på högsta bebodda våningen).
Däremot så har jag en klasskompis och hans flickvän som har sin säng vägg i vägg med grannens toalett. Han har berättat att det kan bli ganska komiskt.
Nåt som VERKLIGEN irriterar mig är dock när mina grannar (en på första våningen, en på andra våningen) drar igång technomusik på hög nivå från det att de kommer hem till kring klockan åtta... Funderar på att köpa rejäla högtalare och starta krig, men känns som att det hamnar några platser ner på min prioriteringslista...
fruktar att jag skulle bli en sådan (som spelar hög musik, och då inte bara techno) :bgrin:
June 28, 2001
Timmy wrote: Jag har inga större problem med toalettbesök (dock så bor jag på högsta bebodda våningen).
fan vad nice att bo granne med några techno freaks, dom skulle jag lätt ha blivit polare med, sprungit o lånat massa skivor och joxxat.
October 16, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan]Ser inte bilden 🙁
klipp ut och klistra in adressen i din webläsare...
http://ishamael.sphosting.com/brevet.jpg
2 Guest(s)