September 16, 2002
Vilken sida tycker ni att det är skönast att den ligger på, relativt till sömmen i skrevet?
Och som följdfråga undrar jag om inte ni också någon gång haft den diskussionen med kompisar? Min flickvän blev förvånad när hon fick reda på att jag haft det. 😕
Ja, "den" betyder i detta sammanhang penis.
March 6, 2001
Öwall wrote: min släkt diskuterade frågan nån julafton ganska sent.
Hihi ^^
Frågan är alltså PTV lr PTH ? Just det uttrycket har jag nångång fått förklarat för mig att det förr i världen var nåt skräddare brukade fråga då de skulle sy byxor, just för att kunna ta ut lite extra på den sidan 😮
Vet dock inte om det är helt sant :bok:
February 12, 2003
beta wrote: [quote=Mean Machine]Om jag nu ska vara ärlig, så är det skit samma. Sover dock rätt sällan på rygg, så det blir väl dit gravitationen vill. 😉
Så du sover med byxor på dig eller du syftar på i pyjamasen? :-k
Eftersom jag oftast sover på sidan, så blir det "neråt". Sover lika bra på båda sidor och lika ofta i princip. Eller så missuppfattade jag nånting.
Nej, jag har inte haft den här diskussionen förr. 😉
January 13, 2003
Mean Machine wrote: [quote=beta][quote=Mean Machine]Om jag nu ska vara ärlig, så är det skit samma. Sover dock rätt sällan på rygg, så det blir väl dit gravitationen vill. 😉
Så du sover med byxor på dig eller du syftar på i pyjamasen? :-k
Eftersom jag oftast sover på sidan, så blir det "neråt". Sover lika bra på båda sidor och lika ofta i princip. Eller så missuppfattade jag nånting.
Nej, jag har inte haft den här diskussionen förr. 😉
Eftersom han skrev "Vilken sida tycker ni att det är skönast att den ligger på, relativt till sömmen i skrevet?" 😉
1 Guest(s)