August 7, 2001
Först och främst har alltid Vita Hästen innan varit bättre än LHC. 😛
Jag har alltid hållit på HV71 så det är skönt att dom vann.
En grej jag tycker är extra skönt är att LHC klacken togs ner på jorden. Stefan Liv hittade sin biologiska mamma nyligen i polen. LHC klacken hånar honom då för hans ursprung. Skulle jag bestämma så skulle jag skicka upp alla zombies från filmen jag såg nyss upp på LHC klackens läktare.
November 29, 2003
dree wrote: Först och främst har alltid Vita Hästen innan varit bättre än LHC. 😛
Jag har alltid hållit på HV71 så det är skönt att dom vann.En grej jag tycker är extra skönt är att LHC klacken togs ner på jorden. Stefan Liv hittade sin biologiska mamma nyligen i polen. LHC klacken hånar honom då för hans ursprung. Skulle jag bestämma så skulle jag skicka upp alla zombies från filmen jag såg nyss upp på LHC klackens läktare.
Hade dommaren dömt rätt så hade LHC vunnit och en 7:e match hade varit faktum.
November 29, 2003
dree wrote: Och allt boxplay som HV71 klarade är rätt starkt det med... 🙄
1. den solklara straffen
2. det bort dömda målet, regelboken säger att målvakten måste ha KONTROLL på pucken och du måste vänta ca 3sek innan då får blåsa.
Liv tryckte pucken mot stolpen med skridskon, samtidigt blåser dommaren för blockering. Vilken dommare som helst skulle säga att LHC blev blåst på ett mål där om dom fick se reprisen.
April 3, 2007
whak wrote: Hade dommaren dömt rätt så hade LHC vunnit och en 7:e match hade varit faktum.
instämmer!
whak wrote: 1. den solklara straffen
2. det bort dömda målet, regelboken säger att målvakten måste ha KONTROLL på pucken och du måste vänta ca 3sek innan då får blåsa.
Liv tryckte pucken mot stolpen med skridskon, samtidigt blåser dommaren för blockering. Vilken dommare som helst skulle säga att LHC blev blåst på ett mål där om dom fick se reprisen.
Återigen instämmer jag till fullo!
...och HV-arna verkar inte ha nått att säga emot dem Piiip piiip
nej men man vet ju att HV är bäst i sverige när dem lirar som bäst, vi blev ju total förnedrade i 5.e matchen eller vad det var!
jag la av med hockeyn för en månad sedan då mitt lag vann Serien, dock på BJ och AJ nivå 😛 (japp både J-18 och J-20 vann sina serier 😉 vi va PRO ) ...faan jag måste lägga egg med skrytandet asså! Crap!
Hejja Timrå IK
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)