March 21, 2003
Delph1 wrote: [quote=ilg@dd][quote=Farbror][quote=ilg@dd][quote=Farbror]SILVER TEJPA!! ta like karbonatorsprit eller vad du har att avvara och sätt på lite tejp 😀
Vad är "karbonatorsprit" för någe??
nått skit jag brukar använda till att göra rent kylflänsar och allt annat som sitter hårt(en sorts isopropanol tror jag)
Inte karburatorsprit?
Det hoppas jag, karbonatsprit låter som en ganska sur sak :-k
//Andreas
Jo det vil jag minnas... funkade bra iaf . :bgrin:
(tror den används till nått i bilar för jag och captain_anachy hitta den i hans garage)
EDIT: heter vissr karbonatorskydd
[Image Can Not Be Found]
INFO: Karburatorskydd
Bensintillsats för året-runt-bruk. Förhindrar isbildning. Avlägsnar kondens.
November 27, 2003
Farbror wrote: [quote=Delph1][quote=ilg@dd][quote=Farbror][quote=ilg@dd][quote=Farbror]SILVER TEJPA!! ta like karbonatorsprit eller vad du har att avvara och sätt på lite tejp 😀
Vad är "karbonatorsprit" för någe??
nått skit jag brukar använda till att göra rent kylflänsar och allt annat som sitter hårt(en sorts isopropanol tror jag)
Inte karburatorsprit?
Det hoppas jag, karbonatsprit låter som en ganska sur sak :-k
//Andreas
Jo det vil jag minnas... funkade bra iaf . :bgrin:
(tror den används till nått i bilar för jag och captain_anachy hitta den i hans garage)
EDIT: heter vissr karbonatorskydd
[Image Can Not Be Found]
INFO: Karburatorskydd
Hur ska du ha det? 😀
Bilden visar en sak och du säger en annan :bgrin:
//Andreas
March 21, 2003
Delph1 wrote: [quote=Farbror] Jo det vil jag minnas... funkade bra iaf . :bgrin:
(tror den används till nått i bilar för jag och captain_anachy hitta den i hans garage)EDIT: heter vissr karbonatorskydd
[Image Can Not Be Found] INFO: Karburatorskydd
Hur ska du ha det? 😀
//Andreas
jag EDITade några sek efter post ju ... 😛
Farbror wrote: [quote=Delph1][quote=Farbror] Jo det vil jag minnas... funkade bra iaf . :bgrin:
(tror den används till nått i bilar för jag och captain_anachy hitta den i hans garage)EDIT: heter vissr karbonatorskydd
[Image Can Not Be Found] INFO: Karburatorskydd
Hur ska du ha det? 😀
//Andreas
jag EDITade några sek efter post ju ... 😛
Av Engelskans carburator=Karburator=Förgasare.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Karbonat är en jon: CO3³-, som är starkt basisk och den skulle i kontakt med alkohol oxidera hydroxyl-gruppen till karbonyl-grupp som är rätt reaktiv och därmed farlig för dig 😉
Hoppas verkligen inte du tvättade dig med det, för även om det gick bra så kommer du få kalkinläggningar i huden av den efter ett tag och det kommer knappast kännas bra 😉
//Andreas
July 3, 2003
snyde wrote: Converse; j**la skitskor.
Ser ut som jag skrev lite missvisande, jag har fått skoskavet av mina gamla skor, jag använde converse idag för jag trodde de var mukare än de gamla som är nedslitna i hälarna och utav det fick jag skoskav. Annars är converse riktigt härliga 😉
Rune wrote: När jag kolla på bilderna så fick jag känslan av att det lukta fotsvätt här i rummet. 😀
Luktar faktiskt inte mycket, bra AC i skorna
3 Guest(s)