May 29, 2001
Kom hem idag efter en liten tur på stan med tjejen, eftersom det var så jäkla vartm så hade jag lämnat balkongdörren öppen. Sen så rengade det som satan och gissa vad jag ser, jo en stor pöl med vatten på golvet och runt omkring min nyinköpta vpn server....och strömmen var fortfarande i den, jag fick fan spel.
Nu har rivit ner den i molekyler för att torka ut allt eventuellt vatten, som tur var så kom det inte så mycket vatten i den så det är bara att hålla tummarna.
May 29, 2001
Kame_boy wrote: du får ju låta den stå o torka i ett par dagar va? för säkerhets skull.
Den ska få stå och torka över helgen, skrek "faaaaaaaaaaaaaaaaan" så hela huset måste ha hört det, nu är jag alldeles hes. Grejjen är att den är specialbeställd från asien, tog mig tre månader att få tag på den och nu detta *suck*
May 29, 2001
ViU wrote: vad är det för vpn server som man behöver specialbeställa från asien?
Alltså generalagenten för Iwill i sverige tog hem den åt mig, trevlig liten sak med kryptoacelerator.
http://www.iwill.net/product_2.....sp?p_id=20
September 12, 2001
squarepusher wrote: [quote=Kame_boy]du får ju låta den stå o torka i ett par dagar va? för säkerhets skull.
Den ska få stå och torka över helgen, skrek "faaaaaaaaaaaaaaaaan" så hela huset måste ha hört det, nu är jag alldeles hes. Grejjen är att den är specialbeställd från asien, tog mig tre månader att få tag på den och nu detta *suck*
Ähhh...din skräck är obefogad.
Det står ju i specen för din VPN att den pallar för mer än man tror.
Humidity :Operating: 10% ~ 90% R.H. Så du kan lugna ner dig.
Det är bara lite vattenkylning... 😉
November 29, 2003
squarepusher wrote: Kom hem idag efter en liten tur på stan med tjejen, eftersom det var så jäkla vartm så hade jag lämnat balkongdörren öppen. Sen så rengade det som satan och gissa vad jag ser, jo en stor pöl med vatten på golvet och runt omkring min nyinköpta vpn server....och strömmen var fortfarande i den, jag fick fan spel.
Nu har rivit ner den i molekyler för att torka ut allt eventuellt vatten, som tur var så kom det inte så mycket vatten i den så det är bara att hålla tummarna.
Du kunde inte placera den på ett bättre ställe? :hmm:
October 31, 2003
skiroy wrote: [quote=squarepusher][quote=Kame_boy]du får ju låta den stå o torka i ett par dagar va? för säkerhets skull.
Ähhh...din skräck är obefogad.
Det står ju i specen för din VPN att den pallar för mer än man tror.
Humidity :Operating: 10% ~ 90% R.H. Så du kan lugna ner dig.
Det är bara lite vattenkylning... 😉
Vattenkylning fungerar inte på det sättet, jag skulle förklara närmare men jag har inte tiiiiiid 😀
1 Guest(s)