January 6, 2003
Annars kan ju The Ring rekomenderas och sen ber du nån polare ringa när filmen slutar och säga två små ord. En polare gjorde det på sin tjej en gång. Smög iväg ett sms i slutet av filmen så ringde jag up och sa med den väldigt hes röst "Seven Days" sen la jag på. Fyfan va hon var skraj enligt polaren hade hon släng telefonen på marken och var på väg att stickadärifrån för att hon inte vågade vara kvar i lägenheten. Hon blev dock lagom sur när hon fick reda på vad som igentligen hade hänt men både jag och polaren tyckte det var värt det även fast han fick sova på soffan i några dagar :bgrin:
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
December 3, 2005
October 10, 2004
The descent är en riktig rysare! Kan lova att tjejerna kommer krypa nära er 😀
http://www.imdb.com/title/tt0435625/
Andreas
May 9, 2001
The Dragon wrote: Annars kan ju The Ring rekomenderas och sen ber du nån polare ringa när filmen slutar och säga två små ord. En polare gjorde det på sin tjej en gång. Smög iväg ett sms i slutet av filmen så ringde jag up och sa med den väldigt hes röst "Seven Days" sen la jag på. Fyfan va hon var skraj enligt polaren hade hon släng telefonen på marken och var på väg att stickadärifrån för att hon inte vågade vara kvar i lägenheten. Hon blev dock lagom sur när hon fick reda på vad som igentligen hade hänt men både jag och polaren tyckte det var värt det även fast han fick sova på soffan i några dagar :bgrin:
Ska man se "The Ring" så rekomenderar jag de 3 Japanska versionerna.
Jobbade med en kille som var såld på Japanska filmer.
Lånade några från honom.
Om ni vill se en sjuk film så ska ni se Itchi the killer (japansk).
Den är så knäpp så att den nästan blir bra, och lite komisk.
1 Guest(s)