Skrämmande Citat|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Skrämmande Citat
CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
sp_UserOfflineSmall Offline
1
June 18, 2005 - 9:45 am
sp_Permalink sp_Print

http://www.reandev.com/taliban/

Man blir mörkrädd av vissa :cy:

GatriC
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 729
909027
June 18, 2005 - 9:49 am
sp_Permalink sp_Print

"Not all Muslims may be terrorists, but all terrorists are Muslims." 🙄

EDIT: "There is only one way to get rid of nuclear weapons... use them"

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
909031
June 18, 2005 - 9:57 am
sp_Permalink sp_Print

😮 :cy:

phantom
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 270
909034
June 18, 2005 - 10:02 am
sp_Permalink sp_Print

skrämmande, det är det enda ordet jag kommer på.

Jonas Fallenius
Member
Medlem
Forum Posts: 2669
909036
June 18, 2005 - 10:12 am
sp_Permalink sp_Print

GO GO GO USA GO!!!

Akatosh
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1970
909057
June 18, 2005 - 11:21 am
sp_Permalink sp_Print

Finns extremister i alla religioner, det tråkiga är tyvärr att i allt för många länder runtom i världen är det de religiösa extremisterna som har stort inflytande på styrelsesättet.

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
909058
June 18, 2005 - 11:22 am
sp_Permalink sp_Print

Jag har aldrig älskat USA så mycket som jag gör nu.

Caso
Member
Medlem
Forum Posts: 3507
909081
June 18, 2005 - 1:12 pm
sp_Permalink sp_Print

USA = en ny sorts tyskland. Hitlers dröm är världsdominans, och usa är världsdominernade idag. Hitler tänkte utrota judar, usa kör på muslimerna istället, även om det finns stor judehat i usa(antisemitism? för många av muslimerna är iof semiter). Men å ena sidan har vi isreal, och de verkar vara mer än bästisar ;).

_Danneman_
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 402
909097
June 18, 2005 - 2:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Stadsterrorism är den form av terrorism som skördat överlägset flest offer genom historien, och den överlägset största förbrytarnation någonsin i denna liga är och förblir USA.

Blir lite upprörd över det rövslickeri våra okritiska amerikafundamentalister uppvisar. Att dela genpol med ett så fegt släkte som hela tiden tar parti för den starke fyller mig med skam. Antar att de när de gick (eller snarare går) i grundskolan alltid hejjade på den som låg i överläge i ett slagsmål, och gärna slängde in en spark mot den som låg i underläge, lol.

Nä, jag vägrar erkänna något släktskap med en sån feg skara - det är en avart som utvecklats ur den mänskliga rasen...ättlingar till de människor som inte lyckats bevara något av sitt kritiska tänkande, någon personlig integritet, eller någon frihets- eller självständighetslängtan genom en historia fylld av förtryck, och gått så långt i sin metamorfos att de till och med utvecklat en mentalitet av undergivenhet - en instinktiv feghet som de ironiskt nog ofta förväxlar med "mod, ära och stolthet" pga. sin konsekvens, begrepp som de parodiskt nog sedan integrerar i sin självbild. Haha, jeeez 😀

Att de flesta av dessa människor sedan blir snutar säger ju en del om vilket samhälle vi lever i 😉 Nä, orka sparka in öppna dörrar...

Hörde ett underbart skämt på Parkinsson igår, som iofs förstärker den den snedvridna definitionen av terrorism som propageras av media, men den är helt enkelt för bra 😀 . Det var en komiker från irland, som ju är en hot-zone för terrorism under religiösa pretexter.

---
En kille i Belfast blir indragen i en gränd en natt på vägen hem från krogen, och får en pistol satt mot pannan. Den maskerade pistolmannen säger med djup röst:
"-Är du katolik eller protestant?"
Killen får en snilleblixt och säger:
"-Inget, jag är jude."
"-Oh!", utbrister pistolmannen. "Jag måste vara den tursammaste araben i hela Belfast!".
---

LOOOOL 😀

p0rky
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 187
909113
June 18, 2005 - 3:03 pm
sp_Permalink sp_Print

USA = en ny sorts tyskland. Hitlers dröm är världsdominans, och usa är världsdominernade idag. Hitler tänkte utrota judar, usa kör på muslimerna istället, även om det finns stor judehat i usa(antisemitism? för många av muslimerna är iof semiter). Men å ena sidan har vi isreal, och de verkar vara mer än bästisar .

Jo, USA har ju verkligen som mål att utrota muslimer.. Tänk alla de dödsläger de har i Irak, där miljontals människor mördas och de läger där de 5-6 miljoner muslimer som bor i USA tvingas arbeta i.. 🙄

ultima
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 319
909121
June 18, 2005 - 3:28 pm
sp_Permalink sp_Print

"Either you are with us, or you are with the terrorists."

Så antingen ska man dö eller vara dum i huvudet?

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
909123
June 18, 2005 - 3:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Ann Coulter är min favorit :bgrin:

nilsrock
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 245
909166
June 18, 2005 - 5:34 pm
sp_Permalink sp_Print

"Sodomy is a graver sin than murder. – Unless there is life there can be no murder."
Nån som förstår och har lust att förklara denna? Är den bara korkad eller? Jag fattar inte.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
909180
June 18, 2005 - 6:12 pm
sp_Permalink sp_Print

nilsrock wrote: "Sodomy is a graver sin than murder. – Unless there is life there can be no murder."
Nån som förstår och har lust att förklara denna? Är den bara korkad eller? Jag fattar inte.

"Sodomi är värre än mord. Att förhindra skapandet av nytt liv är värre än att mörda."

Ungefär så antar jag.

//Andreas

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
909186
June 18, 2005 - 6:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=nilsrock]"Sodomy is a graver sin than murder. – Unless there is life there can be no murder."

"Sodomi är värre än mord. Att förhindra skapandet av nytt liv är värre än att mörda."

Ungefär så antar jag.

//Andreas

"...Om det inte finns liv kan det heller inte finnas mord."

Tyrfing
Member
Medlem
Forum Posts: 2187
909217
June 18, 2005 - 8:01 pm
sp_Permalink sp_Print

"With all due respect to those dear people, my friend, God Almighty does not hear the prayer of a Jew."
Det var min favorit.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
909223
June 18, 2005 - 8:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Marcan- wrote: [quote=Delph1][quote=nilsrock]"Sodomy is a graver sin than murder. – Unless there is life there can be no murder."

Ungefär så antar jag.

//Andreas

"...Om det inte finns liv kan det heller inte finnas mord."

Om du översätter ordagrannt blir det så ja, men tror inte han menar det så 😉

//Andreas

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
909230
June 18, 2005 - 8:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Lt. Gen. William G. Boykin wrote: George Bush was not elected by a majority of the voters in the United States, he was appointed by God.

HELL YE! :)R

Nicklasson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1131
909233
June 18, 2005 - 8:32 pm
sp_Permalink sp_Print

en anledning till att hata usa

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
909241
June 18, 2005 - 8:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Johan Nicklasson wrote: en anledning till att hata usa

Att hata är som många säger ett starkt uttryck. jag tror inte att du känner äckta hat eller änns äckta förackt för nationen USA (United States of America). Att värkligen hata något är djupt. Sjukt djupt. Jag tror inte att nationen USA skulle på något sätt ha kunnat ge dig möjligeten att känna sant hat för den. Du kan låssas att du gör det och säga att du gör det men jag tror att du i slutet bara ogillar det här landet som du drar över en kam då du säger att du hatar det. Jag tror att du bara orgillar en sida. Jag tror inte att du har fått känna på alla de sidor som kan ges av ett land. Eller fått uppleva dem för den delen. Du kanske är 14 eller kanske 35. Det spelar mig ingen roll. I vilket fall som hälst så tror jag inte att du har nog med erfarenhet för att hata nationen USA. Erfarenhet kan inte ges med ålder. Det kan ändas fås med vilja och sinne. Du må ogilla det du har sett och hört, kanske även känt men jag tror inte att det räcker för att du skall kunna hata en hel nation då en sådan är alltid stor. Även den minsta är stor. Det du hör och ser kommer från andra. Inte från dig. Dessa kan inte ge dig en sann bild av vad USA är. Det är omöjligt. De akn endas ge dig deras bild av USA och du kan bara ta en ställning till den. Du måste ha sann erfarenhet för att kunna hata något som ett land. Du har nog inte sett allt. Du har nog inte känt allt. Hur kan du då påstå att du hatar landet USA?

ja nu har jag väll gjort bort mig igen

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 24
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL