January 17, 2002
http://www.reandev.com/taliban/
Man blir mörkrädd av vissa :cy:
October 22, 2002
USA = en ny sorts tyskland. Hitlers dröm är världsdominans, och usa är världsdominernade idag. Hitler tänkte utrota judar, usa kör på muslimerna istället, även om det finns stor judehat i usa(antisemitism? för många av muslimerna är iof semiter). Men å ena sidan har vi isreal, och de verkar vara mer än bästisar ;).
September 15, 2003
Stadsterrorism är den form av terrorism som skördat överlägset flest offer genom historien, och den överlägset största förbrytarnation någonsin i denna liga är och förblir USA.
Blir lite upprörd över det rövslickeri våra okritiska amerikafundamentalister uppvisar. Att dela genpol med ett så fegt släkte som hela tiden tar parti för den starke fyller mig med skam. Antar att de när de gick (eller snarare går) i grundskolan alltid hejjade på den som låg i överläge i ett slagsmål, och gärna slängde in en spark mot den som låg i underläge, lol.
Nä, jag vägrar erkänna något släktskap med en sån feg skara - det är en avart som utvecklats ur den mänskliga rasen...ättlingar till de människor som inte lyckats bevara något av sitt kritiska tänkande, någon personlig integritet, eller någon frihets- eller självständighetslängtan genom en historia fylld av förtryck, och gått så långt i sin metamorfos att de till och med utvecklat en mentalitet av undergivenhet - en instinktiv feghet som de ironiskt nog ofta förväxlar med "mod, ära och stolthet" pga. sin konsekvens, begrepp som de parodiskt nog sedan integrerar i sin självbild. Haha, jeeez
Att de flesta av dessa människor sedan blir snutar säger ju en del om vilket samhälle vi lever i Nä, orka sparka in öppna dörrar...
Hörde ett underbart skämt på Parkinsson igår, som iofs förstärker den den snedvridna definitionen av terrorism som propageras av media, men den är helt enkelt för bra . Det var en komiker från irland, som ju är en hot-zone för terrorism under religiösa pretexter.
---
En kille i Belfast blir indragen i en gränd en natt på vägen hem från krogen, och får en pistol satt mot pannan. Den maskerade pistolmannen säger med djup röst:
"-Är du katolik eller protestant?"
Killen får en snilleblixt och säger:
"-Inget, jag är jude."
"-Oh!", utbrister pistolmannen. "Jag måste vara den tursammaste araben i hela Belfast!".
---
LOOOOL
June 30, 2003
USA = en ny sorts tyskland. Hitlers dröm är världsdominans, och usa är världsdominernade idag. Hitler tänkte utrota judar, usa kör på muslimerna istället, även om det finns stor judehat i usa(antisemitism? för många av muslimerna är iof semiter). Men å ena sidan har vi isreal, och de verkar vara mer än bästisar .
Jo, USA har ju verkligen som mål att utrota muslimer.. Tänk alla de dödsläger de har i Irak, där miljontals människor mördas och de läger där de 5-6 miljoner muslimer som bor i USA tvingas arbeta i..
July 23, 2002
November 27, 2003
nilsrock wrote: "Sodomy is a graver sin than murder. – Unless there is life there can be no murder."
Nån som förstår och har lust att förklara denna? Är den bara korkad eller? Jag fattar inte.
"Sodomi är värre än mord. Att förhindra skapandet av nytt liv är värre än att mörda."
Ungefär så antar jag.
//Andreas
April 14, 2002
Delph1 wrote: [quote=nilsrock]"Sodomy is a graver sin than murder. – Unless there is life there can be no murder."
Nån som förstår och har lust att förklara denna? Är den bara korkad eller? Jag fattar inte.
"Sodomi är värre än mord. Att förhindra skapandet av nytt liv är värre än att mörda."
Ungefär så antar jag.
//Andreas
"...Om det inte finns liv kan det heller inte finnas mord."
November 27, 2003
Marcan- wrote: [quote=Delph1][quote=nilsrock]"Sodomy is a graver sin than murder. – Unless there is life there can be no murder."
Ungefär så antar jag.
//Andreas
"...Om det inte finns liv kan det heller inte finnas mord."
Om du översätter ordagrannt blir det så ja, men tror inte han menar det så
//Andreas
May 17, 2004
Johan Nicklasson wrote: en anledning till att hata usa
Att hata är som många säger ett starkt uttryck. jag tror inte att du känner äckta hat eller änns äckta förackt för nationen USA (United States of America). Att värkligen hata något är djupt. Sjukt djupt. Jag tror inte att nationen USA skulle på något sätt ha kunnat ge dig möjligeten att känna sant hat för den. Du kan låssas att du gör det och säga att du gör det men jag tror att du i slutet bara ogillar det här landet som du drar över en kam då du säger att du hatar det. Jag tror att du bara orgillar en sida. Jag tror inte att du har fått känna på alla de sidor som kan ges av ett land. Eller fått uppleva dem för den delen. Du kanske är 14 eller kanske 35. Det spelar mig ingen roll. I vilket fall som hälst så tror jag inte att du har nog med erfarenhet för att hata nationen USA. Erfarenhet kan inte ges med ålder. Det kan ändas fås med vilja och sinne. Du må ogilla det du har sett och hört, kanske även känt men jag tror inte att det räcker för att du skall kunna hata en hel nation då en sådan är alltid stor. Även den minsta är stor. Det du hör och ser kommer från andra. Inte från dig. Dessa kan inte ge dig en sann bild av vad USA är. Det är omöjligt. De akn endas ge dig deras bild av USA och du kan bara ta en ställning till den. Du måste ha sann erfarenhet för att kunna hata något som ett land. Du har nog inte sett allt. Du har nog inte känt allt. Hur kan du då påstå att du hatar landet USA?
ja nu har jag väll gjort bort mig igen
1 Guest(s)