October 27, 2001
Jekyll 3000 wrote: Då kan du ju skrapa på och se bitter ut då om nu det är så mkt lättsammare... 🙂
Det var nästan som en lite "aha-upplevelse" här och nu... Men jag tror att jag låter den passera obemärkt...
Det får bli att ta till skrapan eller att köra in bilen i garaget 😛 (trots den fullt fungerande motorvärmaren och kupévärmaren)
November 5, 2001
PaiN wrote: Nja, skrapa på, men se bitter ut. Det gör vi andra.
Jekyll 3000 wrote: Då kan du ju skrapa på och se bitter ut då om nu det är så mkt lättsammare... 🙂
PaiN wrote: Det var nästan som en lite "aha-upplevelse" här och nu... Men jag tror att jag låter den passera obemärkt...
Deja vú...
January 23, 2002
Hur kan en tråd om att skrapa rutan på en bil bli två sidor? 😕
Och för att svara på frågan en gång för alla, du kan skrapa utsidan på rutan hur mycket du vill, finns inga trådar på utsidan.
När det gäller insidan förstår jag inte riktigt varför du skulle vilja skrapa den, har aldrig varit med om att insidan skulle behöva skrapas och tror inte man ska göra det på alla bilar eftersom trådarna sitter på insidan på en del bilar.
Det kan man känna efter, dra handen över dem, känner du dem så sitter de så att de kan skadas vid eventuell skrapning, känner du inte dem så skrapa på. 🙄
1 Guest(s)