September 12, 2001
Vaniljflickan wrote: Jag är tyvärr väl medveten om det. Men jag kämpar tappert för att ni ska kunna komma ur det här med SAMVETET i behåll!!!!!!
Samvete?
Pyttsan tjejen och du...jag sitter på jobbet just nu så jag svarar knappast på dina ev "samvetesmeddelande". 😀 😉
March 14, 2001
Starscream wrote: [quote=Snorch][quote=Starscream][quote=Snorch]Är det där Jens i rosa tröja?
yes.
Jaha, så jälvligt lät det väl inte iaf, hade väntat mig bra mycket värre..
Förresten är Sebastian den där The Ark-tönten?
yes igen 🙂
Hmm jo såg det nu när han sjöng, usch..
May 1, 2005
dree wrote: [quote=maedhros]Tycker inte att Jens sjunger så dåligt iallafall. Har hört sämre.
Precis. En av anledningarna till att jag tycker hela "Operation rädda jens" är fånig.
Fånigt är det väl inte. Röstar vi inte på Jens bara för att vara jobbiga mot SONY BMG? :p
August 7, 2001
Black_light wrote: [quote=dree][quote=maedhros]Tycker inte att Jens sjunger så dåligt iallafall. Har hört sämre.
Precis. En av anledningarna till att jag tycker hela "Operation rädda jens" är fånig.
Fånigt är det väl inte. Röstar vi inte på Jens bara för att vara jobbiga mot SONY BMG? :p
Japp men jag läste häromdagen att Sony inte har någonting alls emot att få jobba med Jens.
August 4, 2005
May 1, 2005
dree wrote: [quote=Black_light][quote=dree][quote=maedhros]Tycker inte att Jens sjunger så dåligt iallafall. Har hört sämre.
Japp men jag läste häromdagen att Sony inte har någonting alls emot att få jobba med Jens.
Så hade jag också sagt för att få slut på kuppen.
2 Guest(s)