August 7, 2001
ilg@dd wrote: Luktar uppgjort lång väg, skickade nyss iväg mail till AB och Exp..
Härvan bör nystas upp..
Funderar på att återkräva pengar för 3 röster av TV4, eftersom dom inte redovisar röstsiffrorna och inte upplyser om detta på teveskärmen..
Dagens ilandsproblem.
dree wrote: [quote=ilg@dd]Luktar uppgjort lång väg, skickade nyss iväg mail till AB och Exp..
Härvan bör nystas upp..
Funderar på att återkräva pengar för 3 röster av TV4, eftersom dom inte redovisar röstsiffrorna och inte upplyser om detta på teveskärmen..
Dagens ilandsproblem.
Tycker nog inte det är ett I-landsproblem att man vill ha redovisat vad den som erhållit mina pengar gjort för/med dem.
En redovisning av röstsiffror borde vara självklar..
Iofs första gången jag tittar och röstar på nått på teven, men jag tar för givet att det borde vara kutym med redovisning i sådana här fall.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 28, 2002
dree wrote: [quote=ilg@dd]Luktar uppgjort lång väg, skickade nyss iväg mail till AB och Exp..
Härvan bör nystas upp..
Dagens ilandsproblem.
Säg något problem du stött på under din livstid som inte är ett i-landsproblem?
August 7, 2001
ilg@dd wrote: Tycker nog inte det är ett I-landsproblem att man vill ha redovisat vad den som erhållit mina pengar gjort för/med dem.
Iofs första gången jag tittar och röstar på nått på teven, men jag tar för givet att det borde vara kutym med redovisning i sådana här fall.
Ironin fungerar aldrig 🙄
Det behöver inte vara röstfusk för att det kom upp innan.
Dom förbereder artiklarna innan det är klart, sen lägger dom upp dom när det är klart. Så det kan vara så att dom missade på tiden.
August 22, 2001
ilg@dd wrote: [quote=dree][quote=ilg@dd]Luktar uppgjort lång väg, skickade nyss iväg mail till AB och Exp..
Härvan bör nystas upp..
Dagens ilandsproblem.
Tycker nog inte det är ett I-landsproblem att man vill ha redovisat vad den som erhållit mina pengar gjort för/med dem.
Ingen bad dig att rösta, eller vänta nu... 🙄
Vaniljflickan wrote: [quote=ilg@dd][quote=dree][quote=ilg@dd]Luktar uppgjort lång väg, skickade nyss iväg mail till AB och Exp..
Härvan bör nystas upp..
Dagens ilandsproblem.
Ingen bad dig att rösta, eller vänta nu... 🙄
Ingen ber mej köpa mjölk heller, men lik förbaskat står "Bäst före datum" på förpackningen..Liksom jag även blir upplyst om innehåll i förpackningen..
Protestera..
http://visasiffrorna.trafikpumpen.se/
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 7, 2001
ilg@dd wrote: Protestera..
http://visasiffrorna.trafikpumpen.se/
Hoho bara killar som har skrivit på.
1 Guest(s)