November 26, 2002
I kalifornien eller något kan man bli fälld för våldtäkt om ena parten är full.
Och med 'ena parten' menar man nog egentligen bara kvinnorna.
iofs beror det nog på att en kille aldrig skulle tänka på att anmäla en tjej för våldtäkt eller dylikt [Image Can Not Be Found]
men visst är det ett konstigt utlåtande
July 19, 2001
Vafan.. Nu blir jag förbannad igen.
Det man verkligen borde göra är att sätta bindel och handklovar på våldtäksmännen för att sedan putta ut dem från ett flygplan på typ 5000m höjd.. Eller bara skjuta dem i huvudet. Ingen märkvärdig grejj lixom, putta ner de på marken och sparka dem i huvudet i typ en kvart och blås sedan rent skallen med ett hagelgevär.. Jag gråter inte..
December 31, 2001
HELIX wrote: Vafan.. Nu blir jag förbannad igen.
Det man verkligen borde göra är att sätta bindel och handklovar på våldtäksmännen för att sedan putta ut dem från ett flygplan på typ 5000m höjd.. Eller bara skjuta dem i huvudet. Ingen märkvärdig grejj lixom, putta ner de på marken och sparka dem i huvudet i typ en kvart och blås sedan rent skallen med ett hagelgevär.. Jag gråter inte..
varför inte låta dem få smaka på sin egen dos ?
Bind fast dem vid något bög kollo nakna.
lär ha svårt att sitta sen 😮
November 26, 2002
HELIX wrote: Om det är bevisat.. Annars känns det lite fel 😛
"Whoops, vi råkade anklaga dig för gruppvåldtäkt. Det är nog inte så många som har hunnit se löpsedlarna"
du får det att låta som att måste ha det bevisat om man ska hänga ut dem, men inte när man ska skjuta skallen av dem med hagelgevär =)
September 14, 2001
Varför inte låta dom sitta i riktiga "buren" istället för speciella anstalter för likasinnade. På de anstalterna knyter de bara nya kontakter och pedofiler får reda på fler sätt att komma åt barn. Nej in med dom i riktiga kåken så de blir ordentligt uppläxade (Om de överlever) och så kan de ju vara nåns lilla fjolla den tid de sitter. Tror att de passar sej mer för återfall då, än om de sitter och "vårdas".
July 19, 2001
Öwall wrote: [quote=HELIX]Om det är bevisat.. Annars känns det lite fel 😛
"Whoops, vi råkade anklaga dig för gruppvåldtäkt. Det är nog inte så många som har hunnit se löpsedlarna"
du får det att låta som att måste ha det bevisat om man ska hänga ut dem, men inte när man ska skjuta skallen av dem med hagelgevär =)
Man skjuter dem ju bara med hagelgevär när de har blivit dömda.. Det är ju asenkelt, bara att ta dna test..
1 Guest(s)