February 12, 2002
som de står i tpoic så ska ni skriva utan att jolla på tangentbirder p inte sudda.
/
|
|
|
Skriv den där meningen rättstavat genom att bara stirra på skärmen..
gick ju ganska bra för mig.. 😀
( Om ni tycker de är här den onödigaste tråden hittils så äre bara å låsa/ ingnorera, så talar vi inte mer om den saken )
March 10, 2002
Om ni tycker de är här den onödigaste tråden hittils så äre bara å låsa/ingnorera, så talar vi inte mer om den saken.
Här kommer den som jag tror är korrekt, utan att titta på tangentbordet.
Om ni tycker det här är den onödigaste tråden hittills så är det bara att låsa/ignorera den. Så talar vi inte mer om den saken.
January 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: som de står i tpoic så ska ni skriva utan att jolla på tangentbirder p inte sudda.
/
|
|
|Skriv den där meningen rättstavat genom att bara stirra på skärmen..
gick ju ganska bra för mig.. 😀( Om ni tycker de är här den onödigaste tråden hittils så äre bara å låsa/ ingnorera, så talar vi inte mer om den saken )
Som de står på topic så ska ni skriva utan att kolla på tengentbordet och inte sudda.
Öhm, hur fasen kunde jag träffa e istället för a 😕
January 23, 2002
Dehman wrote: Om ni tycker de är här den onödigaste tråden hittils så äre bara å låsa/ingnorera, så talar vi inte mer om den saken.
Här kommer den som jag tror är korrekt, utan att titta på tangentbordet.
Om ni tycker det här är den onödigaste tråden hittills så är det bara att låsa/ignorera den. Så talar vi inte mer om den saken.
-=*ThE_cRoW*=- wrote: som de står i tpoic så ska ni skriva utan att jolla på tangentbirder p inte sudda.
/ <----
| <---- Titta Dehman, en pil uppåt, du skrev fel mening :P :bgrin:
| <----
| <---- Skriv den där meningen rättstavat genom att bara stirra på skärmen..
gick ju ganska bra för mig.. 😀( Om ni tycker de är här den onödigaste tråden hittils så äre bara å låsa/ ingnorera, så talar vi inte mer om den saken )
Edit: Man fick väl inte sudda om man skrev fel, för då är det ju lätt, alla hittar ju till backspace. 🙄
Edit 2: Jag är ju inte rätt blind för tillfället när jag läser inläggen. Jaja, lite trött.
July 28, 2003
2 Guest(s)