November 4, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: som de står i tpoic så ska ni skriva utan att jolla på tangentbirder p inte sudda.
/
|
|
|Skriv den där meningen rättstavat genom att bara stirra på skärmen..
gick ju ganska bra för mig.. 😀( Om ni tycker de är här den onödigaste tråden hittils så äre bara å låsa/ ingnorera, så talar vi inte mer om den saken )
som det står i topic så ska ni skriva utan att kolla på tangentbordet och inte sudda.
November 26, 2002
macrus wrote: [quote=John_lz]"som yhe srpe i roprj så sja bu skeiba ytab att kolla op twbgebwguedwt utab att sugha!
Jag kollade inte en gång! Jag lovar!
:hehe:
Bra försök iaf. 🙂
Jag är skitkass på att skriva utan att titta på tangentbordet. Eller, så är jag den enda ärliga här.......
June 23, 2002
John_lz wrote: [quote=macrus][quote=John_lz]"som yhe srpe i roprj så sja bu skeiba ytab att kolla op twbgebwguedwt utab att sugha!
Bra försök iaf. 🙂
Jag är skitkass på att skriva utan att titta på tangentbordet. Eller, så är jag den enda ärliga här.......
Hehe, nja efter man suttit några år vid datorn och skrivit en del är det inge som helst problem att skriva utan att kolla på tgb'et eller så är det iofs för mig, min farsa har använt datorer i flera år och han änvänder fortfarande pekfingerstilen.
Jag ska iaf alltid utan att kolla på tgb'et men när det blir fel kommer ofta backspace av sig själv.
November 26, 2002
macrus wrote: [quote=John_lz][quote=macrus][quote=John_lz]"som yhe srpe i roprj så sja bu skeiba ytab att kolla op twbgebwguedwt utab att sugha!
Bra försök iaf. 🙂
Hehe, nja efter man suttit några år vid datorn och skrivit en del är det inge som helst problem att skriva utan att kolla på tgb'et eller så är det iofs för mig, min farsa har använt datorer i flera år och han änvänder fortfarande pekfingerstilen.
Jag har suttit vid dator sen jag fick min första VIC20 , jag tror det var 1981. Problemet är att jag aldrig brytt mig om att lära mig att skriva utan att se på skärmen. Det ångrar jag grymt idag! Det lär ju inte vara försent att lära sig men det känns jobbigt att börja.
1 Guest(s)