October 26, 2002
hejsan
nån som har ett tips på vad man ska göra om man vill skriva ut väldigt mycket (över 1000 sidor) men inte gärna vill använda sin egna lilla skrivare eftersom det nog skulle bli dyrt...
finns det nått företag som skriver ut för en mindre summa pengar eller vad tror ni?
March 14, 2001
chippen wrote: jag går i skolan, men dem kan se att jag skrivit ut och kommer halshugga mig
Säg: "Det blev visst fel antal kopior och jag visste inte hur man avbröt utskriften"
Eller så säger du till någon datorsnubbe att han får 50kr om han låter dig skriva ut dem utan att halshugga dig..
June 3, 2001
1000 sidor! 😮
Det är ju snormycket (ca 1dm papper)!
Är det bibeln du ska skriva ut? 😮
Hade det vart jag hade jag tagit med det till jobbet.
Går fort på våra produktionskopiatorer. 😎
Det finns ju alltid småfirmor som skriver ut såna jobb.
Vet dock inte hur mycket dom tar.
October 26, 2002
det är massvis av olika djurrätts dokument (vilket intresserar mig) och jag väljer helt ett sätt som är snällt... alltså inte lura nån brud eller muta en data nisse i skolan... jag kan tänka mig att betala en slant för arbetet... men inte 50 öre per sida... för då blir det 500 spänn och de tär lite mycket
January 12, 2004
chippen wrote: det är massvis av olika djurrätts dokument (vilket intresserar mig) och jag väljer helt ett sätt som är snällt... alltså inte lura nån brud eller muta en data nisse i skolan... jag kan tänka mig att betala en slant för arbetet... men inte 50 öre per sida... för då blir det 500 spänn och de tär lite mycket
Ta det pö om pö.
Det fick jag lära mig av en lärare.
Jag hade ca 8000 sidor att gå igenom, och jag bantade ner det till 1500 sidor.
det tog mig 1½ vecka, men sedan fick jag ut allt. 😎
October 26, 2002
obelix wrote: [quote=chippen]det är massvis av olika djurrätts dokument (vilket intresserar mig) och jag väljer helt ett sätt som är snällt... alltså inte lura nån brud eller muta en data nisse i skolan... jag kan tänka mig att betala en slant för arbetet... men inte 50 öre per sida... för då blir det 500 spänn och de tär lite mycket
Ta det pö om pö.
Det fick jag lära mig av en lärare.
Jag hade ca 8000 sidor att gå igenom, och jag bantade ner det till 1500 sidor.
det tog mig 1½ vecka, men sedan fick jag ut allt. 😎
det låter faktiskt som en ganska bra idé
2 Guest(s)