May 14, 2001
April 2, 2003
Får väl skryta lite då, även om jag inte är en skrytsam person.. iaf så kan jag väl skryta med två SM-GULD i amerikansk fotboll, ett på U-16 nivå och ett på U-19 nivå. Vidare blev jag värmländsk mästare i karate 2001, i stilen Hayashi-ha Shito Ryu Kai.
Sen var jag den som åt mest på Jullunchen i skolan, från 7:an till 9:an blev det ALDRIG MINDRE än 60 st köttbullar!! Gränsen låg på 10 st...
Det var väl det.. 🙂
July 6, 2002
Jag har lyckats få ett par bullar att börja brinna i micron.
Jag har också lyckats med att få mitt chassi så skevt så att man inte kan få på fronten och sidoplåten, det roliga är att det är en Dell Dimension 8100 hyrdator också.
Jag har lyckats ha sönder 5st IBM hårddiskar utan att ha ansträngt mig.
Det va väl de mindre bra grejerna, de/den bra grejen är väl att jag har snart varit ihop i ½år med min underbara flickvän.
July 6, 2002
pfft, moppe som går i 100, min gjorde 115 riktiga, uppmätt med gps.
Gilera h@k -02, metra-kit, konfilter, omdrevad, bytt munstycke, perfekt inställd förgasare 😉 det va kul tills snuten tog mig
June 13, 2001
Jag ..öö....jag,,,...Går en 3D-Utbildning... JAg.. har haft leguan,skäggagam,lepardgekko,2,5 meter lång boa constriktor, kungspyton, jag har feta högtalare..som jag skulle tagit bild på om jag int glömt min kamera...öööh...en dotter på 4,5 månader...öööh...jag är runt 190 cm lång.....vad kan man skryta mer med...Två bilar.. en mitsubishi och en mercedes att tillgå....Har varit i Australien och bara Floatat från stad till stad...har en säng för 35 000 :- , ööh...det får räcka..
1 Guest(s)