February 21, 2003
Jag har yoghurt i mina knäskålar
Jag har varit LysTwinsen
Jag har en syster som kan omvända vilken t-rex som helst till en vegetarian
Jag är snäll (har jag hört..)
Jag är tre år yngre än vad jag är (har jag också hört)
Jag är egentligen en skitsnygg 17-årig brud
Det är jag som är Dr Phil.
Status? Ni lär iallafall kämpa för att slå mig.
December 10, 2002
Haa... slår allihopa...
Jag har varit med i Arlakannan.... för 5 år sedan.... =)
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
May 19, 2003
HAHA! Jag slår er alla! (kanske 😀 ) Jag har autograf på Dana Scully och Mulder! Min morsa släktingar i Canada har en dotter som är producent på Arkiv X... Har brutit mitt ben en gång, hehe... Motocross. Fast kanske inte brutit... VRED av det. Gjorde ont det.
Hmm... nå mer? nej...
March 20, 2001
DiDi wrote: Kan skryta med att jag sitter och jobbar just nu... få betalt för att glo på nhs forum (jaja jag gör annat också) 😉
fick betalat för att sitta och spela kort i 4h idag.. 😀
sen så kan kan jag skryta med att jag kört ett fordon på nästan 70ton. Och det är inget militärt.
May 1, 2003
Hmm...Ja, har också varit med i Arlakannnan för 4 år sedan. Vi vann en match sen var det hem till GBG igen..
Så har jag vunnit Aftonbladet cup (ungefär Göteborgs mästerskapen) med Tuve IF 1999..var då 12 år..slog Lundby med 2-1 i finalen..
Det året vann vi också hörgsta serien för 12 åringer. Vann alla matcher =)
Och jag har inte heller kommit försent till lektioner nångång. Inte ett enda "S" fick jag =) Antagligen ensam på hela skolan...
Så kan jag ju skryta om att jag fick 315 p nu när jag gick ur nian och kom in på Donnergymnasiet som hade 310 p som lägsta intagningspoäng..
Det ni 😉 🙄
October 28, 2002
Jag och mina polare pekade finger och hävde ur oss diverse skällsord med betoning på att "han spelade för fel lag" mot allas vår pontare, blev jagade och gapade på av roger pontare på en lokal skivbutik här i stan.
(han bor i östersund).
Peter Forsbergs och salos autograf har man....
ska ta en bild...
June 17, 2002
Jag finns med på Imdb.com...
March 15, 2002
Jag har en stroker 18 ett av världens kraftigaste baselement.. Här är en bild.. Inte min bil iof.
May 6, 2001
Jag har ett par Black Diamond med feta kablar och en Harman Kardon HK 670. Har en Philips DVD710, Panasonic NV-HD630, Grundig 28" (vet ej modell men den bästa säger vi att det är), Nokia Mediamaster 9780 S, Pioneer F-676, Sony Playstation 1, tre stycken 60 procentigt vodka som är på en liter märket är Prosit (oöppnade). Kommer med fler saker sen orkar inte just nu.
5 Guest(s)