July 27, 2002
Flame wrote: Jag har ett par Black Diamond med feta kablar och en Harman Kardon HK 670. Har en Philips DVD710, Panasonic NV-HD630, Grundig 28" (vet ej modell men den bästa säger vi att det är), Nokia Mediamaster 9780 S, Pioneer F-676, Sony Playstation 1, tre stycken 60 procentigt vodka som är på en liter märket är Prosit (oöppnade). Kommer med fler saker sen orkar inte just nu.
Det där går ju o köpa för pengar
Ska man skryta ska man väl skryta om saker som inte kan köpas för pengarna :bgrin:
October 28, 2002
Flame skrev:
Du Callister, jag skulle kunna köpa allt som du äger gånger tio om du vill veta...Hur fan kan du veta det? Det har väl du ingen aning om!
Flame... Alla här har förstått nu att du tror att du är häfftig för att du har mycket pengar, så, det räcker nu. Okej?
Milord, wasnt you supposed to brag in this thread? thats only my humble opinion master...8)
December 20, 2000
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN]en skärmdump hade man ju kunnat fixa i efterhand. Det enda som fanns kvar som kunde visa det var egentligen swecs forum. Var där någon månad innan jag tröttnade och började på 2cool4u 😉 Men eftersom de har bytt forum ett par gång sedan dess (eller tömt eller vad de nu gjorde) så finns det inga inlägg kvar från den tiden som kan bekräfta det.
postade iaf resultat över 1 GHz först där och de övriga svenska forumen som höll på med överklockning.
1003 MHz med min celly 566 =)
Jag är vittne på det där 🙂 För jag minns det. Vår härliga tid på 2cool4u.. :))
2 Guest(s)