July 27, 2002
Hauk wrote: Mathias...
jaadu...humm...då måste jag ha tillräcklgt med pengar för att ta igen all den status man förlorar...
Om jag fick bestämma över alla världens tillgångar så kanske 🙂
Callister, nee ok då, men lycka iaf 🙂
Lycka kan man förhelsike få av pengar, JA! :bgrin:
btw vem behöver kärlek om man är miljonär
Näh kan ju vara bra o ha en fruga oxo :bok:
July 18, 2001
tränare i badminton jag med (tränar knattar så det är ingen hög nivå 😉 )
paddlade kanot 2h konstant i rottnarajden förra året (orkade inte lyfta armarna efteråt)
familjen har en sommarstuga och ett hus som vi hyr ut..(utöver huset som vi bor i)
stolt över mina inlägg här på nh 😉 kvalitet är bättre än kvantitet 🙂
osv osv (kommer inte på mer..)
June 3, 2001
BelGarath wrote: Jag fick nyss nått o skryta om: Jag fick ett sms från världens finaste tjej! [Image Can Not Be Found]
Petra Nordlund?? 😮
Kom på en sak till..
Jag var på 306:e plats på snyggast.com. 🙄
September 14, 2001
Säger bara en sak.... Allt kan INTE köpas för pengar! Jag tänker iaf aldrig sälja mina smågrabbar en på 3år och en på 4 månader!
Desamma hade jag även tänkt skryta om, världens goaste knattar!
Sen kan jag "skryta" om att vara en bland de dummaste jävlar jag känner! Anledning?! Jo jag vart inbjuden som enda deltagare till efterfest med en väldigt känd kvinnlig artist till hennes hotellrum, men nekade bara för att jag inte fick ta med ölen ut från baren och upp till rummet!!!! Ja jisses, kommer aldrig att glömma det där. F-N vad vrång man kan bli i fyllan.
Mvh: Nicke
April 26, 2003
September 14, 2001
RaZputin wrote: Får man fråga vilken?
Antar att det var menat åt mej... Njae....Vill inte gärna namnge, kan bli ett sabla liv som du säkert kan räkna ut. Kan säga att hon idag är 26 och sångerska och hon ser för****at bra ut! Hade det vart mindre känsligt så hade jag inte haft problem att tala om det.
January 2, 2003
Starscream wrote: [quote=Rogue]Enda jag kan skryta med är att jag tar 140 Kg i bänkpress 🙂
Det är gott nog för att impa på mig, jag ska ta 100 innan nyår annars hoppar jag i sjön 🙂
Hehe 🙂 Mitt nästa mål är 150, men det går så långsamt när man e "högt upp". Hoppas du klarar det!
February 1, 2002
Rogue wrote: [quote=Starscream][quote=Rogue]Enda jag kan skryta med är att jag tar 140 Kg i bänkpress 🙂
Det är gott nog för att impa på mig, jag ska ta 100 innan nyår annars hoppar jag i sjön 🙂
Hehe 🙂 Mitt nästa mål är 150, men det går så långsamt när man e "högt upp". Hoppas du klarar det!
Det är otroligt att en 5;a som knappt väger något gör sån stor skillnad 🙂
[Edit]: 5;a på var sida allså 😉
2 Guest(s)