July 18, 2003
Kommer inte ihåg högstadiet, men hade 14,10 på gymnasiet. Inte så bra, men jag kom in på den utbildningen jag ville så jag skiter i vilket.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
May 17, 2002
Nomic wrote: har inte gått ut än men om vi räknar ihop vad jag skulle ha ifall jag går ut idag så skulle de typ vara 120 för jag skolkade bort hela 8an och 7an 😉
sista året nu, ska ge järnet 😉
Nä gör inte det, lika bra att du ger upp och satsar på en karriär innom media. Med dina tankar och åsikter så skulle du lätt platsa på någon av sveriges alla kvällstidnigars web-redaktioner 😉 :P.
July 14, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Nomic]har inte gått ut än men om vi räknar ihop vad jag skulle ha ifall jag går ut idag så skulle de typ vara 120 för jag skolkade bort hela 8an och 7an 😉
Nä gör inte det, lika bra att du ger upp och satsar på en karriär innom media. Med dina tankar och åsikter så skulle du lätt platsa på någon av sveriges alla kvällstidnigars web-redaktioner 😉 :P.
konstigt nog är det många som säger det, likaså politiker...^^
January 12, 2004
Nomic wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Nomic]har inte gått ut än men om vi räknar ihop vad jag skulle ha ifall jag går ut idag så skulle de typ vara 120 för jag skolkade bort hela 8an och 7an 😉
Ska du bli sosse? :bgrin:
May 17, 2002
obelix wrote: [quote=Nomic][quote=Krqagyzzz][quote=Nomic]har inte gått ut än men om vi räknar ihop vad jag skulle ha ifall jag går ut idag så skulle de typ vara 120 för jag skolkade bort hela 8an och 7an 😉
Nä, VPK tror jag... 😛
July 14, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=obelix][quote=Nomic][quote=Krqagyzzz][quote=Nomic]har inte gått ut än men om vi räknar ihop vad jag skulle ha ifall jag går ut idag så skulle de typ vara 120 för jag skolkade bort hela 8an och 7an 😉
Nä, VPK tror jag... 😛
Vet tyvärr inte, jag gillar inte nåt av dagens partier 😉
October 26, 2004
:cy:
Inser att mina dagar är räknade... men det är era också...
Att vara en gamling är helt ok, då har man ju överlevt vårt
utbildningssystem så att vi får mat, vård och systembolag.
Nu hoppas jag bara att Ni också får sitta på ett hem där era
ungar "tvingat" in er... där Ni utgör ett kolli ingen vill hälsa
på... tur att vi fått internet glin...
Så att vi får terra er me dumma frågor och få dumma svar!
Gamlingen *blink
July 14, 2004
T0FFE wrote: [quote=Nomic]har inte gått ut än men om vi räknar ihop vad jag skulle ha ifall jag går ut idag så skulle de typ vara 120 för jag skolkade bort hela 8an och 7an 😉
Oj 120 är bra för att ha skolkat hela 7:an och 8:an 😛
jag gjorde 13 prov på 7 dagar (sista veckan) 😉
Jag är väldigt allmän som person så vanligtvis kan jag klara dom flesta prov på tidigare kunskaper precis över G-gränsen 😉
September 13, 2002
Relaxia wrote: [quote=dåren]Ni antika gamlingar som hade 1-5 systemet ska ej svara.
DISKRIMINERING!!!
Så gammal är jag faktiskt inte. Blev nyligen närmare 30 än 20 iof...
Tror jag tillhör den sista gruppen som hade 1-5 systemet.
😛
hmm.. jag e 81a å hade som sista årskull 1-5 systemet...
å till trådskaparen:
jag hade fan 3.2 i medel .. ja e grym 😀
1 Guest(s)