February 12, 2002
dree wrote: Jag hatar schlager men förihelvete skicka carola sÄ vi vinner hela skiten.
Fick ju förfan gÄshud och dÄ hatar jag schlager.
Nu Ă€r jag glad! đ
Whisky Àr gott!
Jag sÄg bara en massa blÄtt sken pÄ tv'n.. För visst var det nÄtt blÄtt med carola?
MÄr iaf som jag förtjÀnar idag...
Ă
ja, jag Àr vaken redan nu trots hermkomst för bara nÄgra timar sen.. Vaknar alltid tidigt.. Har en teori om att de Àr nÄn typ av nyktringsprocess som vÀcker mig.
February 12, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=dree]Jag hatar schlager men förihelvete skicka carola sÄ vi vinner hela skiten.
Nu Ă€r jag glad! đ
Whisky Àr gott!
Jag sÄg bara en massa blÄtt sken pÄ tv'n.. För visst var det nÄtt blÄtt med carola?
Ă
ja, jag Àr vaken redan nu trots hermkomst för bara nÄgra timar sen.. Vaknar alltid tidigt.. Har en teori om att de Àr nÄn typ av nyktringsprocess som vÀcker mig.
Det var nog rökat...
Förresten, Lordi vann i Finland. SÄ nog blir det totalt vÀrdelöst i Är med, fast med mesar som hoppar runt i taggiga pyjamasar istÀllet.
August 7, 2001
Mean Machine wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=dree]Jag hatar schlager men förihelvete skicka carola sÄ vi vinner hela skiten.
Nu Ă€r jag glad! đ
Whisky Àr gott!
Ă
Det var nog rökat...
Förresten, Lordi vann i Finland. SÄ nog blir det totalt vÀrdelöst i Är med, fast med mesar som hoppar runt i taggiga pyjamasar istÀllet.
Vad fan skrev jag igÄr! :cy:
December 3, 2005
November 22, 2001
Mean Machine wrote:
Det var nog rökat...
Nu har jag inte hört deras lÄt, men Lordi Àr ganska bra och extremt bra i sammanhanget. Jag hoppas pudlarna vinner i Sverige, dÄ kan det faktiskt vara en intressant tÀvling.
December 5, 2001
Json_81 wrote: [quote=Mean Machine] Det var nog rökat...
Nu har jag inte hört deras lÄt, men Lordi Àr ganska bra och extremt bra i sammanhanget. Jag hoppas pudlarna vinner i Sverige, dÄ kan det faktiskt vara en intressant tÀvling.
Kommer dem inte göra...
November 22, 2001
Sardaukar wrote: [quote=Json_81][quote=Mean Machine] Det var nog rökat...
Kommer dem inte göra...
Nej, tyvÀrr ÀrvÀl den chansen minimal. Om man ser pÄ det optimistiskt.
3 Guest(s)