June 24, 2001
Va de nån som såg på nyheterna när talibanerna avrättade folk som dom misstänkte inte följde koranen? fy faan..
[ Detta Inlägg ändrades av: OsiriZ den 2001-09-20 21:45 ]
August 13, 2001
Folk dör hela tiden och ni sitter och säger att det är coolt???
För att få tag på Bin-Laden genom att bomba måste Bush & co först veta vart han befinner sig, om han nu fortfarande är i landet, om dom nu hittar honom och börjar bomba kommer fler än Bin-laden att dö, kanske civila, kanske "bara" Bin-ladens män.
Har inte dessa människor något värde??
Nej, tydligen inte, Bush concept verkar vara "An eye for an eye" vilket i mina ögon i detta fall är sjukt.
Visst blev jag också upprörd när jag såg bilderna av folk som hurrade och hade glädjeparader på gatorna men man ska minnas att det på bilderna rör sig om barn och vuxna som inte har någon egentlig uppfattning om vad som egentligen har hänt, tusentals har dött som inte har gjort något mot dem.
Att de hurrar är därför att det gör ont för USA och inte att tusentals har dött
Att skicka ner hangarfartyg med plan och bomba ett helt land tillbaka till stenåldern kommer inte att lösa denna konflikt utan att få tag på Bin-laden och inför hela världen avrätta honom vore ett mer mänskligt sätt att straffa honom.
Man ska även minnas att det inte är ett land som världen krigar mot utan en organisation.
August 23, 2001
2 Guest(s)