January 12, 2004
http://hoppsan.just.nu/showima.....umID=15424 :va: :-k :)R
July 18, 2003
Fan, lite taskig sits. Tänk om killes morsa får se det eller tjejens.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
macrus wrote: [quote=*blitz*]Fan, lite taskig sits. Tänk om killes morsa får se det eller tjejens.
:)R :hehe:
Tror man har lite annat att tänka på i just den sittsen än om ens morsa ser det.
Jo, men det beror ju på lite. Om man är 16 lr något och morsan ser det innan. Sen lär det inte bli några mer charter innan man är 18.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
Maijk wrote: Men likaså så måste man ju ta ansvar. oavsätt om man är 30 eller 15år..
Givetvis!
IBM Thinkpad T60
February 3, 2003
Det moraliska rätta hade ju varit att ringa, OM man sett det. Men jag undrar fan om jag hade ringt. Iofs vad har man att välja mellan?
Ett liv i ovisshet - utan att veta hur de gick för ungen och morsan, eller rentvå samvetet helt men stå för konsekvenserna...
Appropå det måste jag iväg och köpa dagen-efter-piller till flickvännen kom jag på :cy: olyckor händer så lätt. hrm 😮
Och trådskaparen har inte svarat själv 😉
November 28, 2002
Tindy wrote: Man kan ju ta sitt ansvar att ringa iallafall och få henne att förstå att hon har valet mellan abort och få ta hand om barnet själv.
Men som collateral säger, jag tror aldrig jag kommer behöva ringa någon heller...
Hoppas jag tolkar ditt inlägg fel, annars är du en idiot i mina ögon. Nu säger du visserligen att du inte skulle sätta dig i den obekväma sittsen. Men OM det nu skulle bli så(olyckor händer ibland), skulle du då säga åt henne att göra abort eller ta hand om barnet själv? Skulle du skita i ditt eget barn? Skulle du låta den stackars kvinnan ta hand om ett barn själv utan att hjälpa till? Inte ens ekonomiskt? Man är väll två om sexet? Ja, då är man också två om konsekvenserna. Vill hon behålla så stöttar man till 100% för då har man helt plötsligt ett eget barn, oavsätt om man vill eller ej.
Men som sagt, hoppas jag tolkade dig fel?
October 25, 2003
Maijk wrote: [quote=Tindy]Man kan ju ta sitt ansvar att ringa iallafall och få henne att förstå att hon har valet mellan abort och få ta hand om barnet själv.
Men som collateral säger, jag tror aldrig jag kommer behöva ringa någon heller...
Hoppas jag tolkar ditt inlägg fel, annars är du en idiot i mina ögon. Nu säger du visserligen att du inte skulle sätta dig i den obekväma sittsen. Men OM det nu skulle bli så(olyckor händer ibland), skulle du då säga åt henne att göra abort eller ta hand om barnet själv? Skulle du skita i ditt eget barn? Skulle du låta den stackars kvinnan ta hand om ett barn själv utan att hjälpa till? Inte ens ekonomiskt? Man är väll två om sexet? Ja, då är man också två om konsekvenserna. Vill hon behålla så stöttar man till 100% för då har man helt plötsligt ett eget barn, oavsätt om man vill eller ej.
Men som sagt, hoppas jag tolkade dig fel?
Självklart hjälper man till ekonomiskt, men skulle jag sätta mig i den sitsen i min ålder (16) så skulle inte jag vara redo för att ta hand om ett barn, och det säger jag för min men mestadels barnets skull. Som sagt dock, så skulle jag självklart hjälpa till med de enkonomiska medel man har (Vilket för tillfället är studiebidrag + extrajobb, men det är någon tusenlapp i månaden iaf).
August 11, 2004
Lite offtopic men jag känner denna kille lite, har gått i samma klass som han något år...
February 1, 2002
elmor wrote: Lite offtopic men jag känner denna kille lite, har gått i samma klass som han något år...
hur gammal är du?!
July 14, 2004
elmor wrote: Lite offtopic men jag känner denna kille lite, har gått i samma klass som han något år...
BWAHAHAHA OMFG!... ok... han e ju FUCKED!... han kommer ju inte kunna njuta nåt av livet, blir ju bunden för resten av livet nu... idiota!..
1 Guest(s)