September 30, 2004
November 22, 2001
Nomic wrote: [quote=elmor]Lite offtopic men jag känner denna kille lite, har gått i samma klass som han något år...
http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=53291
BWAHAHAHA OMFG!... ok... han e ju FUCKED!... han kommer ju inte kunna njuta nåt av livet, blir ju bunden för resten av livet nu... idiota!..
Eller så kan han njuta ordentligen när barnet e vuxet o han fortfarande e ung nog att göra saker. O dessutom förhoppningsvis har råd till det 🙂
July 14, 2004
Json_81 wrote: [quote=Nomic][quote=elmor]Lite offtopic men jag känner denna kille lite, har gått i samma klass som han något år...
http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=53291
BWAHAHAHA OMFG!... ok... han e ju FUCKED!... han kommer ju inte kunna njuta nåt av livet, blir ju bunden för resten av livet nu... idiota!..
Eller så kan han njuta ordentligen när barnet e vuxet o han fortfarande e ung nog att göra saker. O dessutom förhoppningsvis har råd till det 🙂
eeh?
De hör förutsättningarna lär ju knappast förbättras av att han har en unge, den ungen behöver en pappa, således en mamma, han är bunden i 18 år...
15 + 18 = 33... Det är ungefär när man ska börja tänka sig o försätta sig i en sån här situation, grabben kommer vara 33 innan han får ha ett EGET liv... sorgligt!
September 30, 2004
November 22, 2001
Nomic wrote:
eeh?De hör förutsättningarna lär ju knappast förbättras av att han har en unge, den ungen behöver en pappa, således en mamma, han är bunden i 18 år...
15 + 18 = 33... Det är ungefär när man ska börja tänka sig o försätta sig i en sån här situation, grabben kommer vara 33 innan han får ha ett EGET liv... sorgligt!
Han kan tjuvstarta när han e 30 🙂
July 14, 2004
Json_81 wrote: [quote=Nomic] eeh?
De hör förutsättningarna lär ju knappast förbättras av att han har en unge, den ungen behöver en pappa, således en mamma, han är bunden i 18 år...
Han kan tjuvstarta när han e 30 🙂
... please ...
Delph1 wrote: Stått mitt kast
//Andreas
Helt rätt..
Klart man skulle ringa upp, smita undan får andra hålla på med..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Edvuld wrote: [quote=Delph1]Stått mitt kast
//Andreas
Vill du utveckla, eller är det för personligt?
Absolut inte för personligt. Har jag lyckats göra henne på smällen får jag göra rätt för mig. Bara kontakta tjejen och se vad hon tänkt eller inte tänkt om situationen. Förhoppningsvis har hon iaf tänkt något kring hur framtiden kan se ut. Det finns två tydligan vägar att gå och sen ytterliggare ett par huruvida hon vill ha mig där eller inte, osv.
Har jag hamnat bland samma lakan som henne så får jag väl hoppas att jag haft den goda smaken att välja en med någorlunda IQ så man kan prata med henne. I värsta fall så har man väl lyckats lägga omkull något riktigt mutterlöst fiasko, men det förändrar inte att jag som man, eller rättare sagt människa, ska göra rätt för mig.
//Andreas
September 20, 2001
Delph1 wrote: [quote=Edvuld][quote=Delph1]Stått mitt kast
//Andreas
Vill du utveckla, eller är det för personligt?
Absolut inte för personligt. Har jag lyckats göra henne på smällen får jag göra rätt för mig. Bara kontakta tjejen och se vad hon tänkt eller inte tänkt om situationen. Förhoppningsvis har hon iaf tänkt något kring hur framtiden kan se ut. Det finns två tydligan vägar att gå och sen ytterliggare ett par huruvida hon vill ha mig där eller inte, osv.
Har jag hamnat bland samma lakan som henne så får jag väl hoppas att jag haft den goda smaken att välja en med någorlunda IQ så man kan prata med henne. I värsta fall så har man väl lyckats lägga omkull något riktigt mutterlöst fiasko, men det förändrar inte att jag som man, eller rättare sagt människa, ska göra rätt för mig.
//Andreas
Ahahahah, tolkade dig totalt fel, du skrev att du hade stått ditt kast, men jag fattade det som att du redan hade gjort det på riktigt, och hade ett barn nu under precis samma omständigheter
2 Guest(s)