August 11, 2005
Jag drar hem saker nu och de filmer jag gillar köper jag i diverse specialversioner.
Musikskivor har jag aldrig köpt och skulle i så fall lyssna på via olika spotifygrejer eller dylikt.
Spel kan jag tänka mig köpa de jag verkligen gillar, men då jag främst lirar DC så blir det till att köpa de billiga spelen på tradera 🙂
August 11, 2002
Köper nog det jag verkligen vill ha före eller efter jag laddat ned det, med kvalitén i dagens produkter känns det väldigt ofta som grisen i säcken när man handlar innan att ha testat.
De bolag som eventuellt förlorar något på fildelning verkar redan bestämt sig för att inte anpassa sig efter marknaden utan fortsätter att "försöka bromsa sig ur en uppförsbacke". ;
January 4, 2003
Köper väldigt lite, enda spelen är typ Blizzards då de aldrig gjort mig besviken. Filmer händer ibland men hade förmodligen inte köpt dem om jag inte sett på annat vis innan. Serier defenitivt inte.
Mycket av musiken jag lyssnar på säljs inte här så nix.
Kommer gå lika lite på bio som innan, dvs ungefär 1/halvår..då det inte finns något vettigt att se som är värt 110spänn. Kommer fortsätt köpa blizzards spel men förmodligen ingen annans såvida de inte kommer på något vettigt sätt att testa innan man köper (ej demo).
Antalet skitfilmer & skitspel & skitserier är ofantligt många och de blir ju bara fler o fler...köper det jag vet är bra, vilket komme bli ännu mindre nu
1 Guest(s)