Skulle du köpa det du laddar ner om du inte kunde ladda ner?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Skulle du köpa det du laddar ner om du inte kunde ladda ner?
csm101
Member
Medlem
Forum Posts: 2672
sp_UserOfflineSmall Offline
1222988
April 4, 2009 - 8:07 am
sp_Permalink sp_Print

Jag drar hem saker nu och de filmer jag gillar köper jag i diverse specialversioner.

Musikskivor har jag aldrig köpt och skulle i så fall lyssna på via olika spotifygrejer eller dylikt.

Spel kan jag tänka mig köpa de jag verkligen gillar, men då jag främst lirar DC så blir det till att köpa de billiga spelen på tradera 🙂

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
1222990
April 4, 2009 - 9:32 am
sp_Permalink sp_Print

Köper nog det jag verkligen vill ha före eller efter jag laddat ned det, med kvalitén i dagens produkter känns det väldigt ofta som grisen i säcken när man handlar innan att ha testat.

De bolag som eventuellt förlorar något på fildelning verkar redan bestämt sig för att inte anpassa sig efter marknaden utan fortsätter att "försöka bromsa sig ur en uppförsbacke". ;

zukker
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 585
1223008
April 4, 2009 - 6:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Köper väldigt lite, enda spelen är typ Blizzards då de aldrig gjort mig besviken. Filmer händer ibland men hade förmodligen inte köpt dem om jag inte sett på annat vis innan. Serier defenitivt inte.
Mycket av musiken jag lyssnar på säljs inte här så nix.

Kommer gå lika lite på bio som innan, dvs ungefär 1/halvår..då det inte finns något vettigt att se som är värt 110spänn. Kommer fortsätt köpa blizzards spel men förmodligen ingen annans såvida de inte kommer på något vettigt sätt att testa innan man köper (ej demo).

Antalet skitfilmer & skitspel & skitserier är ofantligt många och de blir ju bara fler o fler...köper det jag vet är bra, vilket komme bli ännu mindre nu

Tyrfing
Member
Medlem
Forum Posts: 2187
1223184
April 6, 2009 - 6:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Hittar i princip allt jag köpt på nätet först, och jag köper i princip allt jag gillar. Skulle dock vara mycket jag inte köpte om jag inte hade kunnat finna det på nätet först.
Och när det gäller film och musik så har fildelning varit oerhört positivt för min del.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 47
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL