May 29, 2001
Problemet med sådana där människor(skabbiga militanta feminister) är att dom saknar verklighetsförankring, dom är så uppe i sin övertygelse att det är bara en tidsfråga innan det börjas snacka om mansskatt och tvångskvoteringar mm, sen så anser jag gudrun schyman vara en hycklande kommunist kärring :spy:
Det enda goda som kan komma ur detta är att vänsterblocket splittras upp och vi får en borgelig regering.
May 17, 2004
Johan Nicklasson wrote: [quote=squarepusher] Det enda goda som kan komma ur detta är att vänsterblocket splittras upp och vi får en borgelig regering.
aa det gick ju så bra på 80-talet... våran statsskuld är ju så liten idag... visst 80talet är längesen men ändå...
och hur bra var grund som högern fick börja på??
July 4, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=Johan Nicklasson][quote=squarepusher] Det enda goda som kan komma ur detta är att vänsterblocket splittras upp och vi får en borgelig regering.
aa det gick ju så bra på 80-talet... våran statsskuld är ju så liten idag... visst 80talet är längesen men ändå...
och hur bra var grund som högern fick börja på??
Där sade Vitamin-C något väldigt bra! Precis, vilka var det som hade raserat det hela innan borgarna fick ta tag i det för att i alla fall göra ett försök till att skapa ett bättre land.
Men nu var det inte detta tråden handlade om, så jag ska vara tyst.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
July 14, 2003
snyde wrote:
FI är mig veterligen:
1. Feminister av värsta sort.
2. Kommunister.
3. Ledda av porraktrisen, alkisen, rattfyllot, rejvaren och skattefifflaren Gudrun Schyman.Alla tre attribut föranleder total illegitimitet i min bok.
Övriga brister är bland andra att FI är ett enfrågeparti. Dessutom tror jag knappast att de är för ordentligt jämställdhet, utan snarare vill ta russinen ur vår manliga, heterosexuella kaka och stoppa under sina orakade armhålor.
word!
1 Guest(s)