May 15, 2005
Mind wrote: Vem bryr sig om några tomma påsar i skogen, den typen av påsar finns överallt och används till mer än bara knark.
Btw häromveckan hittade jag en jäääävla massa småpåsar med tryck av ett majablad på, tyvär så var det inget innehåll.
Visserligen är ju inte påsarna tomma...
June 28, 2001
L0rden wrote: [quote=Mind]Vem bryr sig om några tomma påsar i skogen, den typen av påsar finns överallt och används till mer än bara knark.
Btw häromveckan hittade jag en jäääävla massa småpåsar med tryck av ett majablad på, tyvär så var det inget innehåll.
Visserligen är ju inte påsarna tomma...
Vad är det i då ? jag ser inget speciellt på bilderna.
Edit: vid närmare titt så är det nått vitt pulver inuti.
'
Sälj det för en struntsumma eller häll ut det, vilket som passar din moral bäst.
March 1, 2001
ta hem pasarna (savida dom inte ar tomma da) och lite lekmannamassigt analysera innehallet.
ar det natt gront i pasen som doftar lite lurigt?
ar det natt okant vitt pulver?
rok, sniffa, spara, anvand, salj, eller slang
ar det muttrar eller sand eller nat annat krafs i?
slang
April 14, 2006
Jag har förstört dem.
Skulle kanske lagt till att jag bor i ett område där rätt mycket händer, står ofta utbrunna bilar i skogsområdet där jag brukar vara ute och gå och polisen kör ofta omkring i området.
Det var nog garanterat någon form av narkotika som någon slängt när polisen jagade dem.
Mina erfarenheter av polisen är inte sådana att jag gärna ringer dem, de två gånger jag råkat ut för något som jag anmält, en misshandel och ett rån så har jag flera år senare inte hört ett ljud ifrån dem.
Dessutom brukar de vara rätt arroganta när de tar emot anmälan, man känner inte direkt någon tilltro till dem.
June 23, 2002
OVisK wrote: Jag har förstört dem.
Skulle kanske lagt till att jag bor i ett område där rätt mycket händer, står ofta utbrunna bilar i skogsområdet där jag brukar vara ute och gå och polisen kör ofta omkring i området.
Det var nog garanterat någon form av narkotika som någon slängt när polisen jagade dem.
Mina erfarenheter av polisen är inte sådana att jag gärna ringer dem, de två gånger jag råkat ut för något som jag anmält, en misshandel och ett rån så har jag flera år senare inte hört ett ljud ifrån dem.
Dessutom brukar de vara rätt arroganta när de tar emot anmälan, man känner inte direkt någon tilltro till dem.
Hur kan du veta att det var någon form av narkotika?
Det var inte socker/salt eller mjöl då?
Varför förstöra? Du hade kunnat tjäna fina summor genom att sälja till någon på Flashback..
1 Guest(s)