November 29, 2002
Cyberhawk wrote: hmm, för ett tag sen så när jag hade borstat tänderna så var den 22.22 varje kväll utan att kolla på klockan när jag gått ner från mitt rum.... skummt 🙂
Även mig hände det förut att den var 22:22 nästan jämt när man kolla...
fan det är ju riktigt mysko...
January 26, 2003
rilo wrote: [quote=Cyberhawk]hmm, för ett tag sen så när jag hade borstat tänderna så var den 22.22 varje kväll utan att kolla på klockan när jag gått ner från mitt rum.... skummt 🙂
Även mig hände det förut att den var 22:22 nästan jämt när man kolla...
fan det är ju riktigt mysko...
haha inte bara jag då..
mm, det är redigt mysko
February 21, 2003
Marron wrote: mm...22:22 och 0:00 är den ofta när man kollar... vem kan förklara detta mysterium?
För att man omedvetet kollar på klockan så ofta och det är bara de "speciella" klockslagen man minns att man sett. Kallas för selektiv perception. Det är min teori iaf. 😕
July 19, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Marron]mm...22:22 och 0:00 är den ofta när man kollar... vem kan förklara detta mysterium?
För att man omedvetet kollar på klockan så ofta och det är bara de "speciella" klockslagen man minns att man sett. Kallas för selektiv perception. Det är min teori iaf. 😕
Precis.. Det är så det ligger till.. Det är också det som får Murphys lag att fungera. Man kommer ju bara ihåg de gångerna som allt har gått åt helvete..
2 Guest(s)