July 27, 2002
Alltså jag har ett "problem", jag tycker det är störande iaf.
Efter skolan, typ kl 15.00 blir jag hur trött som helst, kan t.om sova, blir hungrig som fan också. Och om jag äter blir jag ännu hungrigare.
Men vid 16.00 brukar det försvinna, kanske 17.00 ibland. Sen efter middagen kl 18.00 blir jag hemskt pigg osv. Kan det vara vitamin brist? Kroppen blir ju hungrig när den behöver nåt, o jag typ käkar nåt ( som inte innehåller den vitamin osv den behöver ) så blir man mer hungrig. Typ. 😛
Några förslag?
Kan tillägas att jag håller på att gå ner i vikt och äter ganska lite, gått ner 6 kg på 1 månad typ.
March 14, 2001
Marcan- wrote: [quote=Snorch]Ganska normalt iaf för mig..
Dö trött vid kl 16-19 men sen blir ja mycket piggare å kan inte sova sen på kvällen/nätten..
Precis 😉
Rätt störande tycker jag.. För ja blir så jälva trött på mornarna om man inte somnar fören runt 1.. men då är jag väldigt morron trött..
February 21, 2003
vänta bara tills ni börjar bli bakfulla...
och då snackar jag inte 18åring eller 20åring bakfylla 😉
utan gammelman bakfylla... hehe
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
March 14, 2001
Blekingen wrote: [quote=Snorch]Ganska normalt iaf för mig..
Dö trött vid kl 16-19 men sen blir ja mycket piggare å kan inte sova sen på kvällen/nätten..
Nej, man skall inte dö trött och speciellt inte mellan 16 och 19!
Sär skrivning påpekad av särbarn.
öhh klaga kan du göra på nå annat forum.. vill du ha tips så kan du ju fråga alla andra var det brukar klagas rätt mycket..
edit: visst blev skapligt fel.. men..
July 26, 2003
Snorch wrote: [quote=Blekingen][quote=Snorch]Ganska normalt iaf för mig..
öhh klaga kan du göra på nå annat forum.. vill du ha tips så kan du ju fråga alla andra var det brukar klagas rätt mycket..
Du behöver inte oroa dig, jag klagade inte. Ville bara påpeka att du gjorde ett språkligt fel, inget riktat mot dig som person.
March 14, 2001
Blekingen wrote: [quote=Snorch][quote=Blekingen][quote=Snorch]Ganska normalt iaf för mig..
Du behöver inte oroa dig, jag klagade inte. Ville bara påpeka att du gjorde ett språkligt fel, inget riktat mot dig som person.
Nä ja vet.. 😛
Men orka inte bry mig så mycket vad ja skrev så blir de lätt så.. 😀
Men tillbaks till topic nu innan...
July 26, 2003
Jo, du har helt rätt...
Jag är också jättetrött efter min skoldag. Vaknar egentligen inte riktigt igen förräns jag suttit några timmar framför datorn.
Det enda jag kan rekommendera är att äta rätt (usch!) och kanske börja träna lite. Det piggar upp mig lite iallafall.
July 1, 2003
Det viktigaste målet på dagen är frukosten. Runt den bygger man hela dagen. Dålig frukost är mycket dåligt, så se till att äta ordentligt hemma, speciellt om ni går i skolan, där skolmaten inte är den bästa.
Att man är trött annars är väl inget direkt ovanligt. Gå och lägg er tidigare (kass på det själv).
May 23, 2003
March 14, 2001
Righgor wrote: Det viktigaste målet på dagen är frukosten. Runt den bygger man hela dagen. Dålig frukost är mycket dåligt, så se till att äta ordentligt hemma, speciellt om ni går i skolan, där skolmaten inte är den bästa.
Att man är trött annars är väl inget direkt ovanligt. Gå och lägg er tidigare (kass på det själv).
Blir inte mindre trött för att jag lägger mig tidigare.. kan ändå inte sova förens runt 12 kanske lite senare..
1 Guest(s)