July 1, 2002
Men lixom hadde presic fixat iordning datorn och sånt intallat om och allt , då säger jag rör ej mind ator då pajjar ni den som vanligt , sen morgonen efter drar jag te skolan och innan det så sätter jag på Defragg. När ajg komerm hem hjar dom installat 5 spel och stängt av min defraggmentering. jag blir så satans förbannad , Nått borde det gå att göra , dom kan redan alla trix som att slå av nätagget och sånt 🙁 dom kan ju lite i alla fall.
May 23, 2001
Om du kör med XP, så kan man väl logga ut innan du sticker (om du är administratör med lösen ord så kommer dom inte in igen samtidigt som dina program fortsätter jobba).
Vill du sen vara snäll och låta dom surfa etc. så kan du skapa ett konto med begränsad behörighet (så att dom inte kan göra någonting kul med datorn som att installera spel).
Borde fungera.
January 17, 2002
newbee wrote: Om du kör med XP, så kan man väl logga ut innan du sticker (om du är administratör med lösen ord så kommer dom inte in igen samtidigt som dina program fortsätter jobba).
Vill du sen vara snäll och låta dom surfa etc. så kan du skapa ett konto med begränsad behörighet (så att dom inte kan göra någonting kul med datorn som att installera spel).
Borde fungera.
Så har jag, hade samma problem förut... Funkar bara fint!
December 25, 2000
WiCHeR wrote: Men lixom hadde presic fixat iordning datorn och sånt intallat om och allt , då säger jag rör ej mind ator då pajjar ni den som vanligt , sen morgonen efter drar jag te skolan och innan det så sätter jag på Defragg. När ajg komerm hem hjar dom installat 5 spel och stängt av min defraggmentering. jag blir så satans förbannad , Nått borde det gå att göra , dom kan redan alla trix som att slå av nätagget och sånt 🙁 dom kan ju lite i alla fall.
Å ja hade bara kollat luanr lixom så ja blev förbanad när dem sku måst va o peta. Ja srufade på netet för att hitta något som typ kunde stopa dom från att använda min data me ja hitta lixom inget. Aja nu måste jag kola lunar typ, var aslänge sedan sist *ler*
Om du har XP så kan man köra multiusers och ändra deras rättigheter så att dom inte kan installera något.
http://www.cnet.com/software/0.....268-3.html <- läs om det där
1 Guest(s)