January 17, 2002
Från nån timme tillbaka har jag dragit i mig en hel ask Tunna Skivor skinka, en HEL Grevé ost i skivformat och 2 paket salami, absolut ingen dricka eller något annat medans, har bara suttit och tokätit pålägg...
Morsan kommer att mörda mig då vi inte har nått kvar imorronbitti, för jag ska snart springa och hämta våran andra Grevé och lite mer skinka.
Jag kommer antagligen att både spy och ha ont i magen om några timmar, men fan va gött jag ska ha de tills dess!
January 17, 2002
Death On Wings wrote: Du riskerar nog inte att spy eller jag det beror på den fortsatta mängd du är villig att trycka i dig 🙂
Brukar oxå gå och äta pålägg, inte skinka det faller mig inte i smaken.
Jag KÄNNER att jag kommer att spy, men osten och skinkan blir bara godare och godare ju mer jag äter 🙂
April 11, 2003
Death On Wings wrote: [quote=CoLiC][quote=Death On Wings]skölj ner med ett glas vin 😛
Kan inte dricka alkohol 🙂
Har det någon med rullstolls köret att göra ? medicin eller liknande ?
Måsta va så att han inte får köra rullstol full. Då får han böter? 😀
Det låter gått, ett tag. Det kan väll inte vara så nyttigt.
May 5, 2004
CoLiC wrote: Från nån timme tillbaka har jag dragit i mig en hel ask Tunna Skivor skinka, en HEL Grevé ost i skivformat och 2 paket salami, absolut ingen dricka eller något annat medans, har bara suttit och tokätit pålägg...
Morsan kommer att mörda mig då vi inte har nått kvar imorronbitti, för jag ska snart springa och hämta våran andra Grevé och lite mer skinka.
Jag kommer antagligen att både spy och ha ont i magen om några timmar, men fan va gött jag ska ha de tills dess!
tror det finns speciella hotlines for sånt. 🙄
December 15, 2002
festisMER wrote: [quote=fisken]Ta en rejält skiva ost, lägg en redig sträng kaviar. Rulla ihop och njut. Hur gott som helst.
Skinka är också gott när den är lite mer än lövtunn som dom flesta vanliga skinkor är.
Låter inte gott överhuvudtaget 😛 Kanske det är 🙂
JO för fan Det är gött, jag åt alltid det när jag var liten Hur mycket vett jag hade då kan ju diskuteras
2 Guest(s)