March 1, 2004
copulator wrote: har för mig att man kan torska för fyllekörnig i
rullstol, för rullstolen klassas som fortskaffnigs medel.
och då borde man kunna torska för. det är olaglit
att framföra ett fortskafnigsmedel i onyktert tillstånd,
Ifall man är rullstolsbunden så får man inte drick alkohol?
Jag tror inte det stämmer riktigt..
October 22, 2002
festisMER wrote: [quote=copulator]har för mig att man kan torska för fyllekörnig i
rullstol, för rullstolen klassas som fortskaffnigs medel.
och då borde man kunna torska för. det är olaglit
att framföra ett fortskafnigsmedel i onyktert tillstånd,
Ifall man är rullstolsbunden så får man inte drick alkohol?
Jag tror inte det stämmer riktigt..
Det är därför det finns handtag på dom flesta rullstolarna. Då får någon skjutsa hem en... Precis som med bilen, du får inte köra bil onykter men du får åka :bgrin:
January 17, 2002
Det gick relativt bra, mådde illa som fan men höll inne spyan, annars hade jag fått stå över toan i oändligheter, och sen spy ännu mer då jag känner lukten av det som kom ut 😀
Men jag e fortfarande sugen på Ost och Skinka, men morsan vägrade köpa nå mer bara för att jag skulle äta upp det :bgrin: Hon hade ju inge mackvirke då hon kom hem från jobbet i morse, då blir hon sur 😀
March 1, 2004
CoLiC wrote: Det gick relativt bra, mådde illa som fan men höll inne spyan, annars hade jag fått stå över toan i oändligheter, och sen spy ännu mer då jag känner lukten av det som kom ut 😀
Men jag e fortfarande sugen på Ost och Skinka, men morsan vägrade köpa nå mer bara för att jag skulle äta upp det :bgrin: Hon hade ju inge mackvirke då hon kom hem från jobbet i morse, då blir hon sur 😀
Jobbar mamma natt? :bgrin:
3 Guest(s)