December 4, 2002
Ännu en trevlig tråd 🙂
Har ni nån gång slagits man mot man mot en och hur reagera ni då, fick ni liksom adrenalin rush och inte riktigt kunde kontrollera er eller är ni coola killar som vet hur man gör? 8)
Bara slog mig att ställa denna frågan hehe..
Själv har jag inte riktigt slagits men jag vet hur adrenalinet kommer i en riktigt när de kan va på gång. Faktiskt riktigt jobbig känsla när man ska försöka slåss 🙂
June 17, 2002
Var en kille som mobba mig i högstadiet...
så i början av nian fick det vara nog så jag spöa skiten ur honom...
det var jävligt skönt.. har inte slagits sen dess.. seriöst alltså. lixom.. men skulle gärna göra det om tillfället kom..
men jävla rektorn polisanmälde vårat bråk. men det vart bara förhör o inget mer med det.
polisen la ner fallet o jag finns inte med i registret som tur e...=)
April 1, 2003
gjorde en blåtira på en kille när jag gick i femman, o han gick i åttan...fick värsta rycktet efter det, ingen vågade göra nått på mig =) grädde på moset var att killen började lipa inför halva skolan när lärarna frågade vad som hade hänt 😀
annars har jag bråkat typ hela livet... folk har alltid velat bråka så.. hehe
June 17, 2002
Spyder wrote: Ja klart de är omoget men nu är jag intresserad av om ni också får den där "adrenalinkicken" man får när de händer.. Eller är de oftast om personen man möter är starkare eller jämnbördig sig själv... hmm *tänker*
Klart adrenalinet pumpar men jag kan iaf kontrollera mig...
April 1, 2003
finnefindo wrote: Varför om man får fråga ? blir det bara så av sig självt ???
för mig var det så...eller typ..på min gammla lågstadie/mellan stadie skola så fanns det massa personen som var stöddiga...o folk vågade inte göra ett skit..men jag vågade! därför ville alla dom bråka med mig...
blev inkallad till rektorn typ en gång varranan dag eller så... 🙄
April 1, 2003
senast förra månaden var jag på stan...o nån snubbe ville bråka...pga jag råkade trampa på någe glas som redan låg där krossat
han kom fram till mig o börja tjöta om att hans katt kanske kunde trampa på det glaset senn smällde han till mig lite lätt i tinningen....vågade dock inte göra något tillbaka....han var stor... o många har vapen nuförtiden..
4 Guest(s)