January 28, 2003
CoLiC wrote: För ca 2½ år sedan nitade jag en kille då jag upptäckte honom stå och sticka hål på min kompis kondomer. Han deckade direkt så han slog inte tillbaka.
Fyfan, där är det nackskott som gäller. Hur i helvete kan man bara göra det?! Okej att man kan tänka på det, men att göra det är fan toppen av dumhet. Satan, blev riktigt uppretad... Vet hur det känns efter en sprucken kådis :cy:
Och Snyder, dagen efterpiller är inte 100%iga...
Annars så har jag inte varit i slagsmål någon gång, men har känt riktiga adrenalinrusher någon gång då det varit nära. Jag kör med Rutgers taktik, med den lilla skillnaden att jag inte hade kunnat däcka någon helt säkert
February 7, 2003
själv har man ju inte variit i något riktigt slagsmål sådär, men muckat o grälat har de blivit... Var på en fest en gång där min polare hälsade på en tjej, såklart gick hon och skvallrade på sin kille att han hade hälsat på henne.. 2 sec senare var hennes kille på min polare med kniv och allt och skulle skära av halsen av honom... men cool som han är så sa han bara j.vla kärring till honom för att han hade kniv, "slåss som en riktig man istället"... han blev lite rädd han som knivhotade, och gick därifrån... så varje gång han har sett honom nu..ropar han alltigt j.vla kärring till honom... tror att han känner sig mobbad.. 😀
May 22, 2001
Coore wrote: jo visst har det hänt att man har hamnat i en och annan fajt ibland... men oftast brukar det ju inte bli mycket av det som tur är... inte så att man tycker om att bråka, men ibland söker sig verkligen bråken till en...
men coore, glömt bort när vi fajtades i örebro de var kul ;);) hehe satan vad stryk du fick lilla baby 8)
August 20, 2001
Har väl varit nära ett antal gånger... Brukar räcka att man sträcker på sig fulla längd och ser allmänt psykotisk ut 😀
Imperial Tim wrote: Var på en fest en gång där min polare hälsade på en tjej, såklart gick hon och skvallrade på sin kille att han hade hälsat på henne.. 2 sec senare var hennes kille på min polare med kniv och allt och skulle skära av halsen av honom...
Vad e det för jäkla fester ni går på???
February 7, 2003
DiDi wrote: Har väl varit nära ett antal gånger... Brukar räcka att man sträcker på sig fulla längd och ser allmänt psykotisk ut 😀
[quote=Imperial Tim]Var på en fest en gång där min polare hälsade på en tjej, såklart gick hon och skvallrade på sin kille att han hade hälsat på henne.. 2 sec senare var hennes kille på min polare med kniv och allt och skulle skära av halsen av honom...
Vad e det för jäkla fester ni går på???
ja säg det...
February 16, 2004
Har alldrig blivit nerslagen engågn var det en "konstig" kille som muckade lite slog TRE slag men eftersom han var bättre på att röra på munnen märktes ju inget. (Myggbet kan se värre ut).
Sen kanske beror det lite på att man är 190 lång så ingen muckar ju och att man känner de som är större.
September 1, 2002
Slogs med en snubbe när jag gick i 5:an. Började med att vi kastade jord på varann, sen urartade det till utbyte av käftsmällar. Både jag och han var så pass klena att ingen fick några direkta märken eller spår, så det blev inga repressalier från skolan.
Några år senare blev vi bra kompisar via gemensamt datorintresse... Ingen av oss kommer ihåg varför vi slogs 🙂
August 20, 2001
Pojo wrote: Har alldrig blivit nerslagen engågn var det en "konstig" kille som muckade lite slog TRE slag men eftersom han var bättre på att röra på munnen märktes ju inget. (Myggbet kan se värre ut).
Sen kanske beror det lite på att man är 190 lång så ingen muckar ju och att man känner de som är större.
Det hjälper att vara lång ja... Själv är jag 200cm så 😀
February 16, 2004
DiDi wrote: [quote=Pojo]Har alldrig blivit nerslagen engågn var det en "konstig" kille som muckade lite slog TRE slag men eftersom han var bättre på att röra på munnen märktes ju inget. (Myggbet kan se värre ut).
Wee men en viktigare sak som riktiga killar mätter är AXELBREDD.
August 20, 2001
Pojo wrote: [quote=DiDi][quote=Pojo]Har alldrig blivit nerslagen engågn var det en "konstig" kille som muckade lite slog TRE slag men eftersom han var bättre på att röra på munnen märktes ju inget. (Myggbet kan se värre ut).
Sen hjälper det om man kan få till en "döda-döda-blick" 🙂
February 16, 2004
DiDi wrote: [quote=Pojo][quote=DiDi][quote=Pojo]Har alldrig blivit nerslagen engågn var det en "konstig" kille som muckade lite slog TRE slag men eftersom han var bättre på att röra på munnen märktes ju inget. (Myggbet kan se värre ut).
Sen hjälper det om man kan få till en "döda-döda-blick" 🙂
Låter som när jag och min polare (om bara om) blir riktig sura på nån i fyllan.
June 3, 2001
Kommer ihåg en gång i 8:an.. eller om det var i 9:an.. spelar roll?
En kaxig dum liten jävel som alltid slogs och höll på skulle slå till mig (igen).
Anledningen kommer jag inte ihåg, han e bara dum i hela huvet.
Iallfall.. när slaget kommer mot ansiktet får jag upp min vänstra näve (vänsterhänt) i ren reflex och tar emot hans knutna näve mer min öppna hand.
Jag klämmer åt och snurrar till varpå killen skriker till högt som fan.
Jag höll på att vrida armen ur led på fanskapet.
Efter det så slog han mig inte mer och jag var väldigt nöjd med min insats. [Image Can Not Be Found]
May 19, 2003
Har aldrigt vart i en riktig fight, men har vart nära.
Jag och mina kompisar var på en fest, och helt plötsligt komemr det 10st turkar (ja iaf utlänningar) som börjar kaxa upp sig mot en av mina kompisar. Dom var ju minst 22, då vi var 15, så det vart en hevlete till adrenalin rush. Min kompis akta sig för käftsmällarna som kom, men som tur var kom det en mystikst man som tydligen kände de som som bråkade, så det slutande bra.
Trodde det skulle gå illa för min kompis där =(.
2 Guest(s)