July 11, 2002
tänkte bara fråga om någon har testat slanten.se? och om nån har fått betalt överhuvudtaget?
läste lite fakta om dom, det låter ju som pyramidspel
ett urklipp från slanten.se:
Ja, om du värvar nya medlemmar så kommer du att få 15% av vad de tjänar, om de i sin tur värvar ännu en medlem kommer du att få 5% av vad den personen tjänar, och om den personen värvar ännu en medlem kommer du att få 5% av vad den tjänar. Om du vill kan du läsa mer på "Värva en vän" på medlemssidan. Alltså: 1:a nivån, du tjänar 15% av vad de tjänar in. 2:a nivån, du tjänar 5% av vad de tjänar in. 3:e nivån, du tjänar 5% av vad de tjänar in.
October 8, 2001
Hade engång i tiden nått liknande som hette alladvantage eller nått.
Det var innan denna ITBOOM óch jag tror dom var rätt ensamma om detta med reklam och att man fick pengar, undertidne jag använde skiten, hade ju modem så man kundei nte sitta uppkopplad jämt men jag tjänade va 1200kr på det.
Sen crasha ITBOOMEN och det gick i KK eller nått, iaf slutade mittk ontofugnera sen försvann sidan också.
Nu finns det en massa billiga på kopior på detta företag och slanten är 1 av dom, ger absolut inte ett skit, du får typ sitta 1år för att tjäna 5spänn.
rent svammel...
Det var bättre förr 😡
December 25, 2000
[Molotov wrote: ]Hade engång i tiden nått liknande som hette alladvantage eller nått.
Det var innan denna ITBOOM óch jag tror dom var rätt ensamma om detta med reklam och att man fick pengar, undertidne jag använde skiten, hade ju modem så man kundei nte sitta uppkopplad jämt men jag tjänade va 1200kr på det.
Sen crasha ITBOOMEN och det gick i KK eller nått, iaf slutade mittk ontofugnera sen försvann sidan också.
Nu finns det en massa billiga på kopior på detta företag och slanten är 1 av dom, ger absolut inte ett skit, du får typ sitta 1år för att tjäna 5spänn.
rent svammel...
Det var bättre förr 😡
exakt... det var bättre förr när sidorna kunde tjäna lite på en banner, inte vara tvugna att ha 5 på sidan + 2 som poppar upp för att överleva
1 Guest(s)