November 22, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....22,00.html
Precis lagom tills jag flyttar till villa 🙂
February 10, 2004
Json_81 wrote: [quote=Combat]jag fattar ingenting av sånt här 😛 jag betalar bara hyran så ere bra sen 😀
vad händer nu? jag bor i hyreslägenhet, är det bra eller dålig? :S:P får jag betala mer nu or what? :S
Du borde kunna få sänkt hyra.
Oh'Right!!! :bgrin: nice.. Ja, tack då M 🙂
September 1, 2002
Json_81 wrote: [quote=Combat]jag fattar ingenting av sånt här 😛 jag betalar bara hyran så ere bra sen 😀
vad händer nu? jag bor i hyreslägenhet, är det bra eller dålig? :S:P får jag betala mer nu or what? :S
Snarare mer i fickan hos hyresvärden 😉
November 27, 2003
... *fniss* ... Jo för det kommer ju hända ... :)R
Vi vet ju alla hur generösa och givmilda hyresvärdar 😉 :)R
//Andreas
November 22, 2001
Delph1 wrote: [quote=Json_81][quote=Combat]jag fattar ingenting av sånt här 😛 jag betalar bara hyran så ere bra sen 😀
... *fniss* ... Jo för det kommer ju hända ... :)R
Vi vet ju alla hur generösa och givmilda hyresvärdar 😉 :)R
//Andreas
Den bör ju inte bli höjd iaf 🙂
Sen är ju hyresrättsföreningen inblandade.
November 27, 2003
Json_81 wrote: Den bör ju inte bli höjd iaf 🙂
Vi får hoppas det, jag vill gärna se mer exakt vad kompenseringen kommer leda till. För väldigt många tror jag inte detta kommer leda till någon större skillnad. Det är de som tjänar mycket, som än en gång, tjänar mest på detta. 😉
//Andreas
February 21, 2003
Delph1 wrote: Det är de som tjänar mycket, som än en gång, tjänar mest på detta. ;)//Andreas
snarare de som bor i storstäder... är de som drabbas värst av snorskatten
själv betalade jag 20papp förra året för nåt som min bank äger till största delen... sög rätt så hårt
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
November 22, 2001
Delph1 wrote: [quote=Json_81]Den bör ju inte bli höjd iaf 🙂
Vi får hoppas det, jag vill gärna se mer exakt vad kompenseringen kommer leda till. För väldigt många tror jag inte detta kommer leda till någon större skillnad. Det är de som tjänar mycket, som än en gång, tjänar mest på detta. 😉
//Andreas
Det ska bli en fast avgift, samma för alla villor och höjd reavinstskatt.
Sen kommer det ju troligen bli rejält höjda hyror på nybyggda hyresrätter pga slopade räntebidrag.
March 6, 2001
Inte alla som tycker detta är en bra idé..
November 22, 2001
4500:- per hus och år istället.
http://www.aftonbladet.se/vss/.....44,00.html
Gorgeous-George wrote: Inte alla som tycker detta är en bra idé..
Ja, helt klart är detta en orosfaktor för räntorna, och då säkerligen i negativ riktning.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Json_81 wrote: 4500:- per hus och år istället.
http://www.aftonbladet.se/vss/.....44,00.html
Ja och det tror inte jag blir någon större skillnad än för de som har de stora dyra villorna 😉
//Andreas
March 27, 2003
Delph1 wrote: Det är de som tjänar mycket, som än en gång, tjänar mest på detta. 😉
//Andreas
Skulle detta vara ett argument för att inte genomföra en säkning av
Har du något förslag på system som inte gör att den som betalar mest
November 27, 2003
Adam wrote: [quote=Delph1]Det är de som tjänar mycket, som än en gång, tjänar mest på detta. 😉
//Andreas
Skulle detta vara ett argument för att inte genomföra en säkning av
Har du något förslag på system som inte gör att den som betalar mest
Det är ett bra argument för de enda som tjänar på det är de som redan har mycket pengar. De som är i behov av mer tjänar inte på detta.
//Andreas
1 Guest(s)