November 13, 2004
pompougnac wrote: [quote=Coore][quote=pompougnac]Men bara för att ni kör Volvo och inte har råd med nåt bättre och därför tror att Volvo är världens bästa bil... tattarbarn.
Lugna ner dig killen, kan du inte hålla en sansad nivå så ge fasen i att svara i en tråd.
Ja jag är lugn, blir så trött när man klankar ner på bra bilar bara för att invandrare kör den gamla (och javisst skabbiga) 3-serien.
Dessutom drar min pappas M5 din pappas V70 2,4 T5, sådeså 😉 (JA min farsan har en E39 M5, kan slänga upp bildbevis senare om jag orkar 😛 )
och jag kan lova att min pappas bil drar din pappas fula bmw :gunsfire:
October 23, 2004
Hehe , har inte tänkte på det förr, är ju ganska likt 😉
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
May 10, 2002
Pulchi wrote: [quote=pompougnac][quote=Coore][quote=pompougnac]Men bara för att ni kör Volvo och inte har råd med nåt bättre och därför tror att Volvo är världens bästa bil... tattarbarn.
Lugna ner dig killen, kan du inte hålla en sansad nivå så ge fasen i att svara i en tråd.
Ja jag är lugn, blir så trött när man klankar ner på bra bilar bara för att invandrare kör den gamla (och javisst skabbiga) 3-serien.
Dessutom drar min pappas M5 din pappas V70 2,4 T5, sådeså 😉 (JA min farsan har en E39 M5, kan slänga upp bildbevis senare om jag orkar 😛 )
och jag kan lova att min pappas bil drar din pappas fula bmw :gunsfire:
Då drar jag din fula pappas snopp 👿
😮 :cy: :bgrin:
June 3, 2001
Delph1 wrote: whak, du skulle tänkt på att BMW-ägare saknar humor 😉
//Andreas
Har du aldrig skämtat med en stockholmare om deras stad?
Minsta lilla och nästan 99% blir helt galna och påstår att det inte stämmer.
Delph1 wrote: Nästan lika gay som att köra BMW 😉
//Andreas
Du är bara avis för att du inte har råd med någon själv. 😛 😎
February 12, 2003
Gueno wrote: [quote=Delph1]whak, du skulle tänkt på att BMW-ägare saknar humor 😉
//Andreas
Det är ju bra det där... Antingen så tillhör jag den där procenten, eller så stämmer inte ditt påstående. 😉
November 27, 2003
Gueno wrote: [quote=Delph1]whak, du skulle tänkt på att BMW-ägare saknar humor 😉
//Andreas
Delph1 wrote: Nästan lika gay som att köra BMW 😉
//Andreas
Du är bara avis för att du inte har råd med någon själv. 😛 😎
:)R
Min mor var nyligen till en spåkäring. Tanten pratade en massa om mig, händer alltid att dom pratar om just mig, vette fan varför. Käringen sade att jag skulle införskaffa mig en metallic-färgad BMW med läderklädsel senare i livet ... Mamma höll på att ramla av stolen av skratt. Varför? Jo vi har haft minst 6st BMWs i familjen och efter dom har jag bildat mig uppfattningen att det är kul att köra en BMW, men det är samtidigt fruktansvärt korkat och onödigt dyrt att äga en 😛 .
Finns betydligt intelligentare köp, och då speciellt eftersom jag inte behöver en stor fet, dyr bil för att få folks uppmärksamhet. 😉
//Andreas
June 3, 2001
Delph1 wrote:
Finns betydligt intelligentare köp, och då speciellt eftersom jag inte behöver en stor fet, dyr bil för att få folks uppmärksamhet. 😉//Andreas
Inte BMW... köp en Mini Cooper. :blink:
Z3:an är liten, rätt billigt och drar inte mycket soppa (0,7l/m) även om det är en rak 6:a.
En annan (läs jag) är inte nån Casanova så nån penisförlängare måste jag ju ha. 🙄
February 1, 2002
pompougnac wrote: Men bara för att ni kör Volvo och inte har råd med nåt bättre och därför tror att Volvo är världens bästa bil... tattarbarn.
Lågt... kanske t.o.m lägre än Glocalnet!
pompougnac wrote: (JA min farsan har en E39 M5, kan slänga upp bildbevis senare om jag orkar 😛 )
*suck*
2 Guest(s)