October 28, 2002
http://hem.passagen.se/decks/sluta.txt
:worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
October 14, 2002
December 15, 2002
japp. Kan bara hålla med om att den stämmer riktigt väl.
Hey, nån som tycker det är mycket trevligare att prata med en person på IRC som inte skriver "eru?" efter varje mening ? Tycker det utrycker är så jävla omoget, och jag hatar alla som skriver så till mig. Antar att idioten som skriver så har brist på vettiga argument eller så. Med det i vetskap att jag hatar att andra skriver så till mig försöker jag bespara andra från det genom att ge fan i o skriva så.
🙂
January 28, 2003
GoggeL wrote: japp. Kan bara hålla med om att den stämmer riktigt väl.
Hey, nån som tycker det är mycket trevligare att prata med en person på IRC som inte skriver "eru?" efter varje mening ? Tycker det utrycker är så j**la omoget, och jag hatar alla som skriver så till mig. Antar att idioten som skriver så har brist på vettiga argument eller så. Med det i vetskap att jag hatar att andra skriver så till mig försöker jag bespara andra från det genom att ge fan i o skriva så.
🙂
okej..... eru? ERU?? ERU???
:bgrin:
December 15, 2002
MrWeizel wrote: [quote=GoggeL]japp. Kan bara hålla med om att den stämmer riktigt väl.
Hey, nån som tycker det är mycket trevligare att prata med en person på IRC som inte skriver "eru?" efter varje mening ? Tycker det utrycker är så j**la omoget, och jag hatar alla som skriver så till mig. Antar att idioten som skriver så har brist på vettiga argument eller så. Med det i vetskap att jag hatar att andra skriver så till mig försöker jag bespara andra från det genom att ge fan i o skriva så.
🙂
okej..... eru? ERU?? ERU???
:bgrin:
June 23, 2002
GoggeL wrote: japp. Kan bara hålla med om att den stämmer riktigt väl.
🙂
Så jävla irriterande, kan dem inte lära sig svenska istället. :cy:
Citat från två personer
person1: "fint väder idag"
person2: "eru?"
person1: "duja"
person2: "mm"
Måste dem blanda in "eru" och "duja" i varje jävla mening, tycker det mest är skoj det där nu och skämtar med polarna och citerar dem, så jävla fånigt "eru" o "duja"
Haha härlig sida. 🙂
2 Guest(s)