June 3, 2001
DiDi wrote: Definitivt tidernas sämsta valborg... h*****e!
Jag hade det då jävligt gött.
Var dock tvungen att stå och trängas med en massa miffon i krogkön.
Sen var det 2 snubbar som ville mucka med mig.
Den ena för att han störde sig på min t-shirt... miffon finns överallt.
Det var förövrigt Mr. Baen på den. :bgrin:
November 22, 2001
Hände väldigt lite 🙁
Började grymt med att vi var hos en polare o grillade o förfestade.
Sen stack vi till festu's kalas på chalmers o det började ball. Vi åkte radiobilar och slogs med sådana där stora pinnar med vadderade ändar.
Sen gick resten av kvällen åt att köa för hambargure o försöka hitta alla som skulle med hemåt 🙁
October 25, 2003
DiDi wrote: Definitivt tidernas sämsta valborg... h*****e!
För dig också?
Min valborg sög stenhårt.
Jag och mina polare drog på fest, vi kom dit 8.
11 var hälften av dem dyngraka och kunde inte gå, och satt och skrek, varpå vi blev utkastade.
Sedan försöker jag och två andra som hade lite koll på vad vi gjorde iaf få ihop hela gänget och komma på bussen, och självklart försvinner två av dem.
De ringer 10 minuter efter att vi kommit på bussen, de låg och sov på en parkering och skulle nu försöka gå 4km in till stan igenom områden de aldrig vart i förrut.
Resten av gänget tar oss ner på stan, träffar stupfulla klasskamrater och drar vidare ner till parken. Sätter oss där i gräset med en bunt folk som verkade vara trevliga, de hade iaf bra musik.
Efter en timme (Klockan är nu 01.30) så ringer en av de väldigt packade polarnas morsa, och vill defenitivt inte att han sover hos mig som planerat. Nu blir det till för mig och två andra att få med honom där han ska träffa sin morsa och försöka få honom att se lite nykter ut.
Det fungerade inte alls.
Vi tar oss tillbaka till där alla andra satt, och träffar de två killarna som gått 4km. De mådde någorlunda bra, och hade på nåt sätt fått tag på mer sprit. Suck...
Efter nån timme av hets och balansgång på broräcken så tar vi oss hemåt, och köper en macka på vägen. Mackan var skitäcklig.
Kort därefter bestämmer vi oss för att vila ett tag, och somnar till på en gräsplätt brevid påfarten till E4an. Hoppsan, där försvann 30min.
Vi fortsätter vandringen hemåt (Klockan är väl en sisådär 3 nu), och vi är nu 6st kvar.
När vi kommer in mot mitt bostadsområde bestämmer sig tre av oss att dra hem, och vi tre som är kvar fortsätter gå hemåt vi också.
Efter en bit går vi över en skolgård, och mina två polarne tyckte att lekplatsen såg ut som en bra sovplats.
Jag garvar åt dem ett tag, och går sedan de sista 200 metrarna hem.
Ska nog ringa de två som somnade på lekplatsen, jag tror nog att de ligger kvar... (Det var samma killar som tidigare somnade på parkeringen btw)
...
När man tänker på det så låter det rätt kul endå 😛
Kommer att bli roligt att disskutera det här i skolan imorrn.
July 29, 2003
Gjorde inget speciellt. Råkade dock avfyra en raket jävligt snett så den ..."utlöstes" 10-20m från markytan.
Såklart var det precis över ett fält med torrt gräs, så det började brinna, jag sprang dit i 100knyck och hoppade på skiten.
/me ville inte att det skulle hända som det gjorde för några år sedan.. :va: 8-[
June 23, 2002
För att sammafatta kvällen.
Drog till en polare och grilla satt och snacka och drack öl förståss. Var där ett antal timmar, sedan drog vi och kollade på en brasa i närheten för att sedan dra tillbaka till honom och hänga där ett tag till. Vi var väl 12-13st eller nåt sånt. Sedan bestämmer tre av oss för att dra på fest, klockan var ganska mycket så de andra orkade inte hänga på. Men jag och två polare drar dit iaf och wow, det var drag där. Vi trodde det mest skulle vara chill men det var ju faktiskt fest så vi drog in där och hälsade på de andra polarna och lite annat folk. 😛
Var där ett antal timmar för att sedan ta nattbussen hem.
Helt okej valborg.
March 10, 2002
Då får väl jag också sammanfatta min kväll.
Började med att dricka öl här hemma runt 16 sen tog jag och tre polare bussen till stan 20. Där satte vi oss och svepte några öl. Sen bar det av till en brasa sedan vidare till fest. Efter fem minuter blev vi utkastade från festen, som f.ö. var i en trädgård...gick tillbaka dit där det tidigare var en brasa. Träffade min pappa och hans kompis och alla försvann utom en polare. Senare drog vi vidare till puben där vi tillbringade runt tre timmar. Sen blev det kebabjakt stod i kö i 20 minuter sen tog kebaben slut. Drog till en annan kebabkiosk fick i oss varsin rulle, sen fick den dumma idén att gå hem...1½ timme senare däcka jag hemma i sängen. Kan ju säga att jag har ganska ont i knävecken idag. ;P
May 19, 2003
Fortsätter i samma stil som förgående talare och sammanfattar min valborgskväll:
Kommer hem sent då jag vart ute och åkt i sverige, men hinner fixa mig lite och dra till min kompis och träffar dom andra. Efter lite smått prat så drar vi, 5 st, mot tjejen som har fest. Cykla cykla cykla... REGN! Spöregn och en snabb manöver mot en lada räddar oss. Vidare mot tjejen, kommer dit och parkerar oss. Oj, vad är det för folk?
Vi + 2 tjejkompisar som vi skulle träffa där var yngst, alla andra var 19-30. Kände dock igen flera av dom, och pratade med några medans grogg efter grogg for i mig.
Nu ska vi träffa en annan tjejkompis som är på en fest nån km bort, så vi går. Träffar henne, går till den andra festen. Pratar/dricker lite där, också där var det äldre folk, men sjyssta. Går tillbaks till fest #1, pratar/dricker. Tar våra cyklar och drar oss till fest #2 (igen). Nu har vi förlorat 1 kompis, som fick för sig att sticka till grannkommunen.
We, ner på stan och träffa ännu en tjejkompis. En vild mopedfärd för min del, som kunde blivit min död pga av min mycket berusade kompis som tyvärr körde, men vi båda överlevde. I väntan på att dom som cyklade ska komma, så lyckas jag och min mopedkompis ta oss in på en liten krog, men 10 sekunder senare kommer en vakt och slänger ut oss. Aja, kom in iaf och han säga hej till en kompis syrra.
Nu kommer dom andra, och nu är vi bara 3 st. Mot kompisen som jag stack till först, för att spela CS och dricka mer sprit. Decka i soffan med tangentbord och mus på magen.
Var ganska mycket gående och cyklande, men det var det som var roligt. Hade riktigt trevligt 😉
Over and Out.
June 23, 2002
Dehman wrote: Då får väl jag också sammanfatta min kväll.
Började med att dricka öl här hemma runt 16 sen tog jag och tre polare bussen till stan 20. Där satte vi oss och svepte några öl. Sen bar det av till en brasa sedan vidare till fest. Efter fem minuter blev vi utkastade från festen, som f.ö. var i en trädgård...gick tillbaka dit där det tidigare var en brasa. Träffade min pappa och hans kompis och alla försvann utom en polare. Senare drog vi vidare till puben där vi tillbringade runt tre timmar. Sen blev det kebabjakt stod i kö i 20 minuter sen tog kebaben slut. Drog till en annan kebabkiosk fick i oss varsin rulle, sen fick den dumma idén att gå hem...1½ timme senare däcka jag hemma i sängen. Kan ju säga att jag har ganska ont i knävecken idag. ;P
Du glömde ju tillägga att du ringde mig när du var påväg hem!
Bah. Schysst diss.
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman]Då får väl jag också sammanfatta min kväll.
Bah. Schysst diss.
Du nämnde ju inte att jag ringt dig. =/ Kan även tillägga att jag ringde boman, vi hade en trevlig pratstund i ½ timme. Sen tog mina pengar slut. :E
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=macrus][quote=Dehman]Då får väl jag också sammanfatta min kväll.
Bah. Schysst diss.
Du nämnde ju inte att jag ringt dig. =/ Kan även tillägga att jag ringde boman, vi hade en trevlig pratstund i ½ timme. Sen tog mina pengar slut. :E
Meh, jag hade ju redan kommit hem då du ringde och varvat ner. 🙄
Okej om jag ska vara ärlig så glömde jag det när jag skrev. Hör man verkerligen vad boman säger?
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=Dehman]Då får väl jag också sammanfatta min kväll.
Bah. Schysst diss.
Meh, jag hade ju redan kommit hem då du ringde och varvat ner. 🙄
Okej om jag ska vara ärlig så glömde jag det när jag skrev. Hör man verkerligen vad boman säger?
Nja, det blev många "VA?" =)
February 13, 2001
Låter som ni har haft mycket tok för er :eye:
Själv har jag inte mycket minne ifrån fredagen 🙁 Minns inte att jag gjort tråden.... *ASG*
De jag minns.... Började festa för mig själv 18:00. Ljud systemet på MAX volym och jag står med kaffe kasken framför mixerbordet och Djar!! Kunde knappt stå.... Ringde runt och var på bra humör.... 21:00 Kompisen och hanns far kommer förbi.... + att jag tydligen ringt efter 2 tjejer som skulle skjusa in oss till stan.... Iaf åker vi in tll stan och jag tog med overkill med sprit! Hanns far hoppade av på stan och jag kompisen med 2 brudar hem till dom för att festa.... Sen är de bara luckor 🙁 Vaknade iaf hemma hos mor min och jag hadde inte ont nånstans och vad jag hört så var jag lugn och snäll hela kvällen/natten
Tips: Lek inte med kaffe kask.... :bgrin:
Lördagen vart en lugnt fest med vännerna. Massa spel och öl
:bgrin:
September 12, 2001
Tindy wrote: Ett tillägg i min historia:
Jag ska visst ha haft balansgångtävling med en polare på en stenkant vid gavleån.
Var ungefär tre cm från att ramla i, tur att man har polare.Kommer dock inte ihåg ett piss av det här själv 😕
Då är det dags att sluta dricka eller dricka betydligt mindre mängd "glada drycker"
Det är väl ändå meningen att man ska komma ihåg ?
November 29, 2003
skiroy wrote:
Då är det dags att sluta dricka eller dricka betydligt mindre mängd "glada drycker"
En snefylla kan hända alla. Jag och en polare satt och vänta på tåget för några veckorsedan, då fick jag själv en snefylla p.g.a polarn bara vill suga på sin folköl. :S
March 10, 2002
whak wrote: [quote=skiroy]
En snefylla kan hända alla. Jag och en polare satt och vänta på tåget för några veckorsedan, då fick jag själv en snefylla p.g.a polarn bara vill suga på sin folköl. :S
Det där får du nog förklara. :-k
2 Guest(s)