September 12, 2001
whak wrote: [quote=skiroy]
Då är det dags att sluta dricka eller dricka betydligt mindre mängd "glada drycker"
Det är väl ändå meningen att man ska komma ihåg ?
En snefylla kan hända alla. Jag och en polare satt och vänta på tåget för några veckorsedan, då fick jag själv en snefylla p.g.a polarn bara vill suga på sin folköl. :S
Hahahahaha....
Vaaaaaa? 😀
Hoppas att du har en bra förklarning till ditt något skruvade inlägg.
October 25, 2003
skiroy wrote: [quote=Tindy]Ett tillägg i min historia:
Jag ska visst ha haft balansgångtävling med en polare på en stenkant vid gavleån.
Var ungefär tre cm från att ramla i, tur att man har polare.Kommer dock inte ihåg ett piss av det här själv 😕
Då är det dags att sluta dricka eller dricka betydligt mindre mängd "glada drycker"
Problemet är att jag kommer ihåg allt annat under kvällen utom just detta, ch visst drack jag, men inte sådana mängder så att jag borde få minnesluckor...
Sjukt.
March 10, 2002
Hahahahaha....
Vaaaaaa? 😀
Hoppas att du har en bra förklarning till ditt något skruvade inlägg.
Hajjar inte riktigt? Vad var skruvat?
Allt, du fick snefylla (antar att det är något liknande snetändning när man tar droger) p.g.a. att din polare sög i sig folköl... 😕
December 5, 2001
En snefylla kan hända alla. Jag och en polare satt och vänta på tåget för några veckorsedan, då fick jag själv en snefylla p.g.a polarn bara vill suga på sin folköl. :S
Jag fattar fortfarande inte :bgrin:
Du fick alltså en dålig fylla p.g.a. att din polare bara ville dricka folköl?
September 12, 2001
Sardaukar wrote: [quote=whak][quote=skiroy]
Hört talas om alter ego? 😉
December 5, 2001
skiroy wrote: [quote=Sardaukar][quote=whak][quote=skiroy]
Hört talas om alter ego? 😉
Näee.... 🙄
November 29, 2003
Sardaukar wrote:
Vi skar av en tom 50cl ölburk på mitten och jag hällde iordning en stor grogg och tänkte den här duger till två, nee han ville suga på sin folköl istället.
Så sitter jag på perongen med en stor grogg, äh häver i mig den.
Blandar en ny med "godis smak" tänker den där godisråttan kommer gilla det här "nej jag tar min folköl" helvete tänker jag och häver i mig det också. Efter det har jag minnseluckor. :/
November 29, 2003
Coore wrote: [quote=Callister]Barn barn barn. Själv var man och drack hos en tjejkompis, träffade lite nytt folk, blev mycket häftigt flytande material. Shots man tände eld på. Ingen brasa för min del ...
hahaha, stora killen är igång och snackar erfarenheter... :)R
Jepps, nu ska vi lyssna och lära oss. :bok:
July 27, 2002
Coore wrote: [quote=Callister]Hehe, eftersom de jag var med var mellan 24-30 år så tycker jag att jag är stor pöjk nu. :D/
Jag har umgåts med Skidan, inte fan gör det mig till pensionär... :bgrin:
Skiroy är söt.
Jag menade mer att om jag väl dricker så dricker jag med dem. 🙂
3 Guest(s)