February 11, 2004
June 23, 2002
Callister wrote: Livstids fängelse för våran kära Anna-Lindhmördare.
:cy:
Nämen skämt åsidor, jag förstår ironin.
Tycker dom kan skicka honom till nåt land där fängelset är riktigt hårt.
EDIT: Såg ditt inlägg nu Callister, är det klart att han ska få sitta där. Lusläste lite om det idag på min ProgrammeringA lektion.
July 27, 2002
macrus wrote: [quote=Callister]Livstids fängelse för våran kära Anna-Lindhmördare.
:cy:
Nämen skämt åsidor, jag förstår ironin.
Tycker dom kan skicka honom till nåt land där fängelset är riktigt hårt.
EDIT: Såg ditt inlägg nu Callister, är det klart att han ska få sitta där. Lusläste lite om det idag på min ProgrammeringA lektion.
Han har ju tagit bort sitt Svenska medborgarskap och HD har ju också gjort det enklare för honom att förflyttas dit. Så om han vill det blir det nog så.. 🙂
November 10, 2003
September 23, 2004
chalaha wrote: livstid är väl 12 men jag tror att han kommer ut tidi gare, dom bedömer säkert att han skött sig bra och kan gå nåra år tidiagre
haha tror du verkligen det.. han kommer väl aldrig "ut" bara för hon var utrikesminister, sannslöst att folk har sån sympati för henne..
May 23, 2001
chalaha wrote: livstid är väl 12 men jag tror att han kommer ut tidi gare, dom bedömer säkert att han skött sig bra och kan gå nåra år tidiagre
Finns riktigt livsstid i Sverige också, då blir straffet inte tidsbestämt utan man får söka nåd hos regeringen eller nått sånt.
January 17, 2002
BelGarath wrote: [quote=azN-][quote=BelGarath]tatuera in mördare i pannan och skicka hem han istället
tror inte dom fattar vad en "mördare" är i det landet han kommer från.
jag menade förstås på hans moderspråk 😛
Jag tror azN- gjorde det också... Det gör jag också...
June 5, 2004
CoLiC wrote: [quote=BelGarath][quote=azN-][quote=BelGarath]tatuera in mördare i pannan och skicka hem han istället
tror inte dom fattar vad en "mördare" är i det landet han kommer från.
jag menade förstås på hans moderspråk 😛
Jag tror azN- gjorde det också...
Du tror det? 🙄
June 5, 2004
stormaz wrote: [quote=chalaha]livstid är väl 12 men jag tror att han kommer ut tidi gare, dom bedömer säkert att han skött sig bra och kan gå nåra år tidiagre
Finns riktigt livsstid i Sverige också, då blir straffet inte tidsbestämt utan man får söka nåd hos regeringen eller nått sånt.
han lär ju iofs inte vara så populär i regering nu.
1 Guest(s)