Slutgiltig Dom från HD idag..|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Slutgiltig Dom från HD idag..
BloodMan
Member
Medlem
Forum Posts: 5990
sp_UserOfflineSmall Offline
787613
December 2, 2004 - 4:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Tycker de ska slänga ut honom naken i sibirien eller nåt så får han klara sig bäst fan han kan där.

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
787618
December 2, 2004 - 4:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tror att jag kan sammanfatta hans fängelsevistelse med detta:

"Plocka upp tvålen..."

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
787620
December 2, 2004 - 4:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornsson wrote: hur länge är livstid i sverige då?
eller blir han utvisad?

ska vara som i usa där man kan bli dömds till flera hundra år 😀

I Sverige innebär livstid att ingen datum är släppt, utan att man där emot får pröva om målet efter många år och då eventuellt få datum då man släpps fri.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
787621
December 2, 2004 - 4:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Läser ingen idiot på detta forum?
Om han kommer i Serbien kommer han nästan bli dyrkad... Varför?! :
LÄS OVAN

👿

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
787631
December 2, 2004 - 4:49 pm
sp_Permalink sp_Print

stormaz wrote: [quote=chalaha]livstid är väl 12 men jag tror att han kommer ut tidi gare, dom bedömer säkert att han skött sig bra och kan gå nåra år tidiagre

Finns riktigt livsstid i Sverige också, då blir straffet inte tidsbestämt utan man får söka nåd hos regeringen eller nått sånt.

men damp skrev värsta grejjen nyss så får jag PHP-error...

aja lite kort:
minimtiden är typ 38 år eller nåt sånt, sen kan man skriva brev till regeringen och be om benådning eller tidsbestämt straff... men stor risk att göran persson som var anna lindhs förra arbetskamrat kommer släppa ut honom

Callister
Member
Medlem
787636
December 2, 2004 - 4:52 pm
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: [quote=stormaz][quote=chalaha]livstid är väl 12 men jag tror att han kommer ut tidi gare, dom bedömer säkert att han skött sig bra och kan gå nåra år tidiagre

Finns riktigt livsstid i Sverige också, då blir straffet inte tidsbestämt utan man får söka nåd hos regeringen eller nått sånt.

aja lite kort:
minimtiden är typ 38 år eller nåt sånt, sen kan man skriva brev till regeringen och be om benådning eller tidsbestämt straff... men stor risk att göran persson som var anna lindhs förra arbetskamrat kommer släppa ut honom

När man får PHP-error e inläget ändå gjort, bara att man inte kommer tillbaka automatisk.. du har två inlägg nu 🙂

CoLiC
Member
Medlem
787638
December 2, 2004 - 4:53 pm
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: [quote=stormaz][quote=chalaha]livstid är väl 12 men jag tror att han kommer ut tidi gare, dom bedömer säkert att han skött sig bra och kan gå nåra år tidiagre

japp... och då är minimitiden typ 38 år eller nåt sånt... sen kan man skriva brev till göran person typ o be om benådning... men stor risk grabbar, stor rísk... jag tror inte göran kommer benåda honom... det är alltså upp till göran och ministrarna om han kommer ut

Det minsta vi vill ha (Och inte kommer att få) är Göran på samma post så mycket länge till...

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
787639
December 2, 2004 - 4:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: När man får PHP-error e inläget ändå gjort, bara att man inte kommer tillbaka automatisk.. du har två inlägg nu 🙂

yeah... såg det nu

Callister
Member
Medlem
787640
December 2, 2004 - 4:54 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=keffing][quote=stormaz][quote=chalaha]livstid är väl 12 men jag tror att han kommer ut tidi gare, dom bedömer säkert att han skött sig bra och kan gå nåra år tidiagre

japp... och då är minimitiden typ 38 år eller nåt sånt... sen kan man skriva brev till göran person typ o be om benådning... men stor risk grabbar, stor rísk... jag tror inte göran kommer benåda honom... det är alltså upp till göran och ministrarna om han kommer ut

Det minsta vi vill ha (Och inte kommer att få) är Göran på samma post så mycket länge till...

Jag vill ha aschberg som statsminister.. eller någon soft dude

CoLiC
Member
Medlem
787676
December 2, 2004 - 5:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: [quote=CoLiC][quote=keffing][quote=stormaz][quote=chalaha]livstid är väl 12 men jag tror att han kommer ut tidi gare, dom bedömer säkert att han skött sig bra och kan gå nåra år tidiagre

Jag vill ha aschberg som statsminister.. eller någon soft dude

Ehm... :cy:

Jag tycker vi ger BB Linda chansen som statsminister, just to watch it burn.

zyrus
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1444
787710
December 2, 2004 - 6:18 pm
sp_Permalink sp_Print

aja lite kort:

Men stor risk att GP lever om 38 år!

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
787712
December 2, 2004 - 6:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: [quote=keffing][quote=stormaz][quote=chalaha]livstid är väl 12 men jag tror att han kommer ut tidi gare, dom bedömer säkert att han skött sig bra och kan gå nåra år tidiagre

aja lite kort:

Men stor risk att GP lever om 38 år!

The man got a point! wink

.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1972
787743
December 2, 2004 - 6:42 pm
sp_Permalink sp_Print

livstid i sverige är väl 14 år ?

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
787766
December 2, 2004 - 7:00 pm
sp_Permalink sp_Print

”Serber säger att han inte kan vara riktigt klok”

http://www.aftonbladet.se/vss/.....58,00.html

😮 :-k

Swinger
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 184
787836
December 2, 2004 - 8:35 pm
sp_Permalink sp_Print

Hans straff skulle ligga på mellan 15-20 år enligt Nyheterna. Min åsikt e minst 30 år för ett sånt brott. Fast om han blir skickad till serbien som han önskar så är jag nöjd.

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
787919
December 2, 2004 - 9:59 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: ”Serber säger att han inte kan vara riktigt klok”

http://www.aftonbladet.se/vss/.....58,00.html

😮 :-k

tänkte på det när jag hörde det, hade sett ngn artikel innan om det ursliga serbiska fängelserna

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
787926
December 2, 2004 - 10:03 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: tatuera in mördare i pannan och skicka hem han istället

Varför inte peirca ett hål i pannan med en hederlig Mauser?

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 107
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL