March 11, 2003
Adam wrote: denstore for president!
Gud nej, jag hade blivit en svensk Mussolini, fått massa bilder tagna på mig själv arbetande med den skånska myllans bönder, eller med knegarna på verket, bara för att framstå som en riktig karlakarl, och ändå haft lustiga hattar och någon obskyr uniform, och mina gamla skyttemedaljer från lumpen. Helvete, ett sånt sverige hade blivit ihjälskrattat i världen idag.
Nu skall det vara fullblodsidioter i kostym, som antingen kräker ur sig plattityder eller religösa floskler. Jag är en politisk dinosaur, det är bara att acceptera......;)
January 12, 2004
denstore wrote: [quote=Adam]denstore for president!
Gud nej, jag hade blivit en svensk Mussolini, fått massa bilder tagna på mig själv arbetande med den skånska myllans bönder, eller med knegarna på verket, bara för att framstå som en riktig karlakarl, och ändå haft lustiga hattar och någon obskyr uniform, och mina gamla skyttemedaljer från lumpen. h*****e, ett sånt sverige hade blivit ihjälskrattat i världen idag.
Nu skall det vara fullblodsidioter i kostym, som antingen kräker ur sig plattityder eller religösa floskler. Jag är en politisk dinosaur, det är bara att acceptera......;)
tror det skulle bli lite fart och fläkt...
March 11, 2003
obelix wrote: [quote=denstore][quote=Adam]denstore for president!
Gud nej, jag hade blivit en svensk Mussolini, fått massa bilder tagna på mig själv arbetande med den skånska myllans bönder, eller med knegarna på verket, bara för att framstå som en riktig karlakarl, och ändå haft lustiga hattar och någon obskyr uniform, och mina gamla skyttemedaljer från lumpen. h*****e, ett sånt sverige hade blivit ihjälskrattat i världen idag.
tror det skulle bli lite fart och fläkt...
Hmmh, man kanske skulle regga "denstore"-partiet till nästa val, bara för att reta någon jävel. Bara känslan av att stå och dela ut valsedlar utanför vallokalen iförd paraduniform från artonhundrafrösihjäl, och ha stor bergssprängare med tyrolermusik hade varit värt en hel del.:D
April 14, 2006
1 Guest(s)