April 1, 2003
tänkte att man kunde snacka om små saker man irriterar sig på i vanliga sammhället o dagliga livet....
det jag blev irrterad på idag var:
skulle köpa ett sexpack cider på livsen brevid mig...kvinnan frågar om legg(man behöver väl inte vara 18 för att köpa 2.25% cider??)...jag blir lite irrterad på det...men visar mitt körkort
kvinnan tittar en lång stund på mitt personummer.....för att kolla om jag e 18....
MAN MÅSTE JUH VARA 18 FÖR ATT FÅ KÖRKORT!!doh!
"skulle bara kolla för säkerhetskull"
blidde väldigt irrterad där....som sagt..småsaker.. 🙄
edit: kom på en annan grejj som e jeeevligt irrterande här i gbg...när man skall kliva på en spårvagn..så skall man enligt "reglerna" "lämna företräde" åt dem som kliver av...men när vissa gör det..så ställer dom sig mitt i vägen...så det blir totatl stopp när man skall kliva av...fattar inte..e det så svårt att flytta sig från dörren o släppa ut folket...än att stå som en bonnläpp o se sur ut över att de avklivande personerna måste knuffa bort dem......*knorr*
January 15, 2004
Hon kanske spanade in fotot? 🙂
Jag tror faktist man måste vara 18 år för att köpa 2.25% cider.. Har aldrig köpt det själv, men någon åldersgräns måste det ju vara.. en 10-åring kan nog bli rejält full på sådana.
EDIT (vill ju ha med något jag stör mig på): I och för sig internetproblem, men jag stör mig på när folk inte ens försöker skriva ordentligt. Jag är verkligen inte perfekt, men stavar man fel på ett inlägg, i någon form, som är en halv mening eller ett ord så borde man gå och lägga sig.
February 12, 2002
oxiswoofer wrote: [quote=skiroy] Han tuffade väl runt i en A-traktor då.
hehe..iförsig...det e juh ett körkort åsså.. 🙄
Nu var vi här igen,, Why's everybody pickin on me?!
Jag tog faktiskt mc kort när jag var 16 så fick ett likadant som jag har idag med enda skillnaden att det stod A1 istället för AB som det står idag..
February 12, 2002
oxiswoofer wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]idag med enda skillnaden att det stod A1 istället för AB som det står idag..
åfan..tänkte inte på det...då fattar jag varför hon kollade personummret 🙂
Var ganska hyffsat att ha kortet så tidigt,, fanns ett par saker mer som lyckades ibland,, än det där med att köra mc då..
February 12, 2002
Snorch wrote: Folk som inte känner en hejar på mig..
Har slutat bry mig om sånt,, är ju sån känd så alla vill ju lossas känna mig (:roll:) å äre nån jag verkligen kände så får jag ju höra sen när man träffar dem hur man dissade de, så får man lösa det "missförståndet" då..
2 Guest(s)