January 4, 2001
en sak jag finner väldigt irriterande är att ifall jag hade fått IG på matte A och matte B så hade det varit bättre än mitt VG och G jag fick...
Jag läser nu matte E, och hade mvg på matte D... jag sket rätt mycket i det när jag gjorde dom kurserna...
men ifall jag vill tenta om dom kurserna nu så kostar det mig 500:- per kurs... hade jag fått IG så hade det varit gratis...
Så ifall jag väljer att tenta om dom och få mvg så är det enda jag gör igentligen att köpa till mig ett mvg, för jag tror inte jag skulle ha några direkta svårigheter med den matten... 🙂
Pim_ wrote: Var glad så länge du får visa leg, när de slutar fråga ser du gammal ut och då kan det bara gå utför.......
Jag fick köpa snus när jag var 15-16... :cy:
January 5, 2002
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=80421
Satans irriterande.
March 20, 2003
copulator wrote: har aldrig haft probs att köpa vare sig det är snus eller drykesvaror.
va med polarn och käka pizza bestälde en stor stark polarn fyller 20 i år snart och han bestälde detsama. och han skulle dom ha leg på men dom glömde mej som som e 16.
Pim_ wrote: Var glad så länge du får visa leg, när de slutar fråga ser du gammal ut och då kan det bara gå utför.......
February 6, 2004
BubbleAng3L wrote: ja irriterar mig VÄLDIGT mkt på att när toalettrullen tar slut.. (och den som tar slut på den inte orkar byta utan lämnar de till nån annan.. ) oki om de händer nån gång.. men va fan.. kan inte killar sånt eller?..
Jag irriterar mig över precis samma sak.. ajg menar, det tar ju bara 20 sekunder att byta... det lustiga är att jag upplevt att det alltid är TJEJER som har svårt för det!
January 28, 2003
Deadleg wrote: [quote=MrWeizel]När i h*****e ska folk lära sig att fälla ner locket på toaletten?!
Eller gillar folk att se rakt ner där dom just sket?
jag vet inte hur du gör men jag brukar spola efter att jag har skitit och inte ställa mig och titta ner i toaletten....
Du ser ju fortfarande rakt ner där du JUST sket, skrev jag någonstans något om att inte spola?
NÄ, se på fan, det gjorde jag inte...
June 28, 2001
bah jag och en 18 åring köpte vin och bärs till morsan, och nissen som var 18 hängde ju självklart med in på systemet, vi hadde komit överens om att om dom fjollorna i kassan frågar hur gammal han är så ska han bara hjälpa mig bära för att min rygg är kaiko.
men i kassan så frågar tjejen vem av oss som ska köpa.
självklart svarar man ju Vi, men icke sa picke, då fick vi inte handla.
jävla patrask. vi skulle ju inte ens ha skiten.
May 23, 2001
Mind wrote: bah jag och en 18 åring köpte vin och bärs till morsan, och nissen som var 18 hängde ju självklart med in på systemet, vi hadde komit överens om att om dom fjollorna i kassan frågar hur gammal han är så ska han bara hjälpa mig bära för att min rygg är kaiko.
men i kassan så frågar tjejen vem av oss som ska köpa.
självklart svarar man ju Vi, men icke sa picke, då fick vi inte handla.
j**la patrask. vi skulle ju inte ens ha skiten.
Jag har jämt följt med som bärhjälp då brorsan eller någon annan skall köpa ut åt mig, ingen som klagat, någonsin. I princip jämt när jag köpt ut så har jag haft någon med mig som inte är 20, har jämt fått köpa. Fattar inte varför de aldrig klagar 🙂
Jag irriterar mig på människor som är dumma i huvudet.
1 Guest(s)