June 5, 2004
Hej!
Är det någon som vet vart man kan köpa riktiga smällare, alltså inte typ raketer utan bara smällare? Har kollat runt lite men hittar inget. Ni kanske inte är intresserade av smällare o sånt men ifall någon kanske vet något så skriv.
Spelar ingen roll om det är från utlandet eller så...
//Rickard
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=MULLVADEN]hoho.. själv har man typ 200 tigerskott i skrivbordslådan...=)
Hmm, mindre bra att ha en potentiell cluster bomb så nära en om det skulle börja brinna av nån anledning 😮
hehe..=) men mitt skrivbord e rätt massivt o tigerskott e inte så starka.. dom bara låter högt...
så det e ingen fara med lådan..=) den e rätt säker..=)
February 12, 2003
Snubbe här i Tullinge som krängde förut, nu har han konkat, han...
Kommer ihåg för några år sen, när man var lika stor som ocz, hade en kompis hos mig, och en jävla massa halvt monterade modellbilar (i plast), bortåt 30-40 st. som man inte hade nytta av. Vad göra? Upp med skiten i vädret, bara. Nästa morgon hade man att undra över när det låg 5 kilo plast utspritt i 42 miljoner delar.
January 12, 2004
Mean Machine wrote: Snubbe här i Tullinge som krängde förut, nu har han konkat, han...
Kommer ihåg för några år sen, när man var lika stor som ocz, hade en kompis hos mig, och en j**la massa halvt monterade modellbilar (i plast), bortåt 30-40 st. som man inte hade nytta av. Vad göra? Upp med skiten i vädret, bara. Nästa morgon hade man att undra över när det låg 5 kilo plast utspritt i 42 miljoner delar.
Brukade även vi göra, fast vi brukade lägga till lite bensin eller hemmagjord napalm :bgrin:
Blev fin fina effekter.
Och vi blev duktiga på att springa. :bgrin:
June 5, 2004
obelix wrote: [quote=Mean Machine]Snubbe här i Tullinge som krängde förut, nu har han konkat, han...
Kommer ihåg för några år sen, när man var lika stor som ocz, hade en kompis hos mig, och en j**la massa halvt monterade modellbilar (i plast), bortåt 30-40 st. som man inte hade nytta av. Vad göra? Upp med skiten i vädret, bara. Nästa morgon hade man att undra över när det låg 5 kilo plast utspritt i 42 miljoner delar.
Brukade även vi göra, fast vi brukade lägga till lite bensin eller hemmagjord napalm :bgrin:
Blev fin fina effekter.
"Det var bättre förr." 🙄
January 12, 2004
azN- wrote: [quote=obelix][quote=Mean Machine]Snubbe här i Tullinge som krängde förut, nu har han konkat, han...
Blev fin fina effekter.
"Det var bättre förr." 🙄
Japp, det glada 70-talet var kul. :hb: :)R
June 5, 2004
macrus wrote: Finns säkert nån som säljer smällare om du frågar efter det på nån skumt ställe där de säljer raketer. Två polare gjorde det på nåt ställa förrförra året och då plockade han fram lite smällare. 😀
Har redan hittat min skumma försäljare,men förvånandsvis är han från NH
June 17, 2002
azN- wrote: [quote=macrus]Finns säkert nån som säljer smällare om du frågar efter det på nån skumt ställe där de säljer raketer. Två polare gjorde det på nåt ställa förrförra året och då plockade han fram lite smällare. 😀
Har redan hittat min skumma försäljare,men förvånandsvis är han från NH
Vem kan det vara...??? 🙄 8)
2 Guest(s)