February 12, 2002
DiDi wrote: Äsch köp några "vissel"-raketer och ta bort pinnen. Det är jättekul att bli jagad av en sådan 🙄
Haha, de påminner mig om en första maj får några år sedan, vi hade en sån här tårta med "5 cm plasthylsor som skulle flygga upp i luften och smälla". Iaf, nått gick snett... 😀 Regel ett, ha alla skärmtak som kan rickta om dessa skott många meter från bomben, se till att den står stadigt.. Det tog ett tag innan de 100 skottens världskrig hade slutat å man kunde krypa fram från sitt skydd man i panik hade hittat när de sprutade smällande hårdplast mot en..
February 12, 2003
HELIX wrote: [quote=Mean Machine] Jo, längtar redan till nyår, ocz, cider och fet bomb = lugn på nh.
Aaaahahaha 😀
Annars finns det krejjer på apoteket 😉
Du och jag...;)
Vi hälsar på hos lillen när han gått och lagt sig runt 8 på kvällen på nyårsafton, du vet var han bor...:P
July 5, 2004
Själv köpte jag femton paket av något som kallas Cobra Airbomb. För nitton spänn får man sex stycken airbombs som är precis så som Thunder Kingsen var från början; en grön kula som skjuts iväg och som smäller utav bara h*****e, ruskigt kul. Dessutom köpte jag några tvåtumsbomber för 29 spänn stycket, också ruskigt roliga.
Vilket märke var det? Svea väl?
Man blir ju helt klart lite sugen
January 5, 2002
Snull wrote:
Själv köpte jag femton paket av något som kallas Cobra Airbomb. För nitton spänn får man sex stycken airbombs som är precis så som Thunder Kingsen var från början; en grön kula som skjuts iväg och som smäller utav bara h*****e, ruskigt kul. Dessutom köpte jag några tvåtumsbomber för 29 spänn stycket, också ruskigt roliga.
Vilket märke var det? Svea väl?
Man blir ju helt klart lite sugen
Krevad. Sveas grejer är skitdåliga.
March 14, 2004
Mean Machine wrote: [quote=HELIX][quote=Mean Machine] Jo, längtar redan till nyår, ocz, cider och fet bomb = lugn på nh.
Aaaahahaha 😀
Du och jag...;)
Vi hälsar på hos lillen när han gått och lagt sig runt 8 på kvällen på nyårsafton, du vet var han bor...:P
Helix vet inte var jag bor... Vi kommer att hälsa på dig amd. Även om du har din heliga stund framför ditt 56K, förlåt.
May 29, 2001
Brukade göra egna när jag var yngre, small rätt bra 🙂
Man blandar en kemikalie som innehåller massa bundet syre med aluminium pulver som är bränslet, både finns att köpa på en vanlig färghandel.
Och nej jag tänker inte säga namnet på den första kemikalien, misstänker att någon moderator kommer att börja "kackla" då hehe 🙂
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=Mean Machine][quote=HELIX][quote=Mean Machine] Jo, längtar redan till nyår, ocz, cider och fet bomb = lugn på nh.
Aaaahahaha 😀
Du och jag...;)
Helix vet inte var jag bor... Vi kommer att hälsa på dig amd. Även om du har din heliga stund framför ditt 56K, förlåt.
NI?!? :)R
Du och dina ciderpolare? 😀
Nej, ingen vet var jag bor.
July 14, 2004
o.O
haha själv brukade man dra o köpa såna här 10-pack m-16 eller nåt o tappa ut krutet i en colaburk eller dylikt o stoppa i en stubin lite smidigt o sen proppa igen skiten o tända på o kasta utav bara helvete in på FotbollFöreningens Gräsplan (fingräs?^^) o de sa kabom 🙂
January 14, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Quarzi]bode inte du i skärholmen? 😛
Det där tar jag som en förolämpning.
Jag är den enda veteranen i tullinge, so don't mess with me.
Eller ja, inte Tullinge riktigt, men nästan.
Bor lite avsides.
hade bara för mig det 😉
tullinge, det är inte så långt härifrån det =)
finns det nån i tullinge som säljer smällare då? 8)
February 12, 2003
Quarzi wrote: [quote=Mean Machine][quote=Quarzi]bode inte du i skärholmen? 😛
Det där tar jag som en förolämpning.
Jag är den enda veteranen i tullinge, so don't mess with me.
Eller ja, inte Tullinge riktigt, men nästan.
Bor lite avsides.
hade bara för mig det 😉
tullinge, det är inte så långt härifrån det =)
finns det nån i tullinge som säljer smällare då? 8)
Nej, det fanns förut, men han konkade...
Alla visste att han sålde, varje år sa ha "njaaee... egentligen inte... det är förbjudet att sälja, va...".:)
Men inget längre.
Får väl fira med ocz, så får min sarkasm sig ett gott skratt också.
March 14, 2004
Mean Machine wrote: [quote=ocz][quote=Mean Machine][quote=HELIX][quote=Mean Machine] Jo, längtar redan till nyår, ocz, cider och fet bomb = lugn på nh.
Aaaahahaha 😀
Du och jag...;)
Vi kommer dränka dig i Jordgubscider, det kan jag fan lova dig... 😉
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=Mean Machine][quote=ocz][quote=Mean Machine][quote=HELIX][quote=Mean Machine] Jo, längtar redan till nyår, ocz, cider och fet bomb = lugn på nh.
Aaaahahaha 😀
Du och jag...;)
Vi kommer dränka dig i Jordgubscider, det kan jag fan lova dig... 😉
Innan du och dina dvärgpolare har så mycket som hunnit ta fram cidern har ni fått en laddning ouzo nerkörda i strupen, sen vacklar ni snällt hemåt och undrar vad ni egentligen gjorde här nere.
3 Guest(s)