February 27, 2003
denstore wrote: [quote=xobos]Bästa är, ris med kycklingbröst :D. Tack vare det o en del träning så gick jag ner 32kilo
Eller varför inte potatis och fläskotletter. Gick ner 50kg på två år.
Alla sätt är bra, bara man håller koll på energiintaget kontra energiåtgången.
Gick ner 35kg på ett halvår :D. Men potatis o fläskotletter funkar också bra 🙂
March 11, 2003
xobos wrote: [quote=denstore][quote=xobos]Bästa är, ris med kycklingbröst :D. Tack vare det o en del träning så gick jag ner 32kilo
1½ kilo i veckan? Duktigt, men inte särskilt nyttigt. Så snabb viktnedgång kan vara direkt farlig. Funkade säkert bra för dig, men rekommenderas kanske inte för de flesta.
March 10, 2002
Death On Wings wrote: Förstår inte varför alla är så rädda med vikten.
Jag äter pizza 2-3 gånger i veckan och godis,chips,coca cola minst lika mycket.
Äter det jag tycker är gott och bryr mig inte det minsta vad jag stoppar i mig bara det smakar gott.
Dricker oxå protein drinkar varje dag.Tränar dock 3-4 gånger i veckan och går vädligt sällan upp i vikt.
Välkommen till klubben. =/
Äter pizza/kebab/McDonalds 3-4 gånger i veckan. Dricker väl en 2liter Coca/dag och äter massa skit. 😛 Men inte fan går jag upp. =/ Borde finnas typ viktökarna eller något.
March 11, 2003
Dehman wrote: [quote=Death On Wings]Förstår inte varför alla är så rädda med vikten.
Äter det jag tycker är gott och bryr mig inte det minsta vad jag stoppar i mig bara det smakar gott.
Dricker oxå protein drinkar varje dag.Tränar dock 3-4 gånger i veckan och går vädligt sällan upp i vikt.
Äter pizza/kebab/McDonalds 3-4 gånger i veckan. Dricker väl en 2liter Coca/dag och äter massa skit. 😛 Men inte fan går jag upp. =/ Borde finnas typ viktökarna eller något.
Vänta tills du är 30. Då skall du få se på grejer.:)
March 10, 2002
denstore wrote: [quote=Dehman][quote=Death On Wings]Förstår inte varför alla är så rädda med vikten.
Inte så säker, min pappa vägde 55 när han mönstra. Var väl 1.80 lång. 😛 Nu så har han bara en kula på magen. Riktig ölmage. Men jag bråss på honom så jag kommer alltid att vara smal. =/ Men jag är i.a.f. inte underviktig om man ska gå på BMI. 😉
March 11, 2003
Dehman wrote: [quote=denstore][quote=Dehman][quote=Death On Wings]Förstår inte varför alla är så rädda med vikten.
Inte så säker, min pappa vägde 55 när han mönstra. Var väl 1.80 lång. 😛 Nu så har han bara en kula på magen. Riktig ölmage. Men jag bråss på honom så jag kommer alltid att vara smal. =/ Men jag är i.a.f. inte underviktig om man ska gå på BMI. 😉
Min följdfråa blir j då om han också har samma kosthållning som du?
February 27, 2003
denstore wrote: [quote=xobos][quote=denstore][quote=xobos]Bästa är, ris med kycklingbröst :D. Tack vare det o en del träning så gick jag ner 32kilo
1½ kilo i veckan? Duktigt, men inte särskilt nyttigt. Så snabb viktnedgång kan vara direkt farlig. Funkade säkert bra för dig, men rekommenderas kanske inte för de flesta.
Man blir lite yr. Har lite vitaminbrist men det ska jag få tabletter för
February 7, 2003
Gör som jag gjorde om du vill bli smal... Jag sket i att äta mat ( Fast var beredd på att få ont i huvodet och va jäkligt trött ), åt bara ibland... La av med godiset och drack inge läsk, kanske lite cola light ibland... efter ett halvår så gick jag ner 6-7 kg.... Och jag håller ännu på att gå ner, fast jag borde nog inte göra det....
November 22, 2001
Imperial Tim wrote: Gör som jag gjorde om du vill bli smal... Jag sket i att äta mat ( Fast var beredd på att få ont i huvodet och va jäkligt trött ), åt bara ibland... La av med godiset och drack inge läsk, kanske lite cola light ibland... efter ett halvår så gick jag ner 6-7 kg.... Och jag håller ännu på att gå ner, fast jag borde nog inte göra det....
Det e bara korkat att göra så.
February 7, 2003
Json_81 wrote: [quote=Imperial Tim]Gör som jag gjorde om du vill bli smal... Jag sket i att äta mat ( Fast var beredd på att få ont i huvodet och va jäkligt trött ), åt bara ibland... La av med godiset och drack inge läsk, kanske lite cola light ibland... efter ett halvår så gick jag ner 6-7 kg.... Och jag håller ännu på att gå ner, fast jag borde nog inte göra det....
Det e bara korkat att göra så.
Japp jag vet... men det fungerar....
February 7, 2003
Json_81 wrote: Ok om du nu gjort så och är nöjd med det, men rekommendera inte andra att göra så, det är verkligen inte bra för kroppen.
Jo jag är rätt nöjd, fast det var mest pga av att jag träffat tjej jag gjorde så...hehe... Trivdes inte me mig själv.. och bla bla bla.... Men nu är det lungt.. Ätar som vanligt och börjat lite grann me godis o läsk så nu är allt som vanligt... Nej ni andra gör inte så man blir så jäkla trött orkar inte göra ett piss får en väldig huvodvärk... So don't do it
February 7, 2003
DiDi wrote: Imperial Tim: Det lät riktigt korkat (förutom att du slutade med godis/läsk)...
Kroppen kan ta skada av att göra så. Börja käka nyttigt och regelbundet istället... Samt träna...
Yess I now... väldigt korkat, men som sagt jag äter som vanligt.. köper lite godis och läsk ibland... och så tränar jag numera... 😀
October 1, 2003
Dehman wrote: [quote=Death On Wings]Förstår inte varför alla är så rädda med vikten.
Beror ju också på eran ämnesomsättning.. Jag har en granne som äter hyffsat mycket onyttigt te.x. pizza,hamburgare,dricka,chips godis och dyl han går inte upp ett piss.. Smal som en sticka medans jag som äter mindre onyttigt än honom går upp mycket mer sen tränar han inget heller vilket jag gör. Beror helt på ämnesomsättningen..
Jag är faktiskt granne med Plupp..
3 Guest(s)