March 18, 2003
March 18, 2003
March 18, 2003
July 8, 2001
hehe, förra veckan vart jag förbannad på musen när jag lirade q3 så jag slängde skiten i golvet, men det var inte musen som gick sönder utan cdstället jag sparkade till i all hast
först fattade jag inte vart alla plastflisor kom ifrån, sen fick jag se cdstället ligga i bitar vid datorn och hajade då vart den konstiga känslan i foten kom ifrån. :blink:
March 18, 2003
April 8, 2003
[svea wrote: HENRIEttA]hahaha, nu får jag plåster på såren.... Och ett tips: spela aldrig CS, Q3 eller något annat beroendeframkallande med trådlös mus, de sitter nämligen inte fast vid datorn, utan har en tendens att flyga iväg...
Ja, det är nog det enda man kan anmärka på med bra trådlösa möss, dvs MX700; de flyger iväg! 🙂
Jag har en tendens att tappa den i golvet...
September 4, 2002
Twin_Pixel wrote: [quote=[svea]HENRIEttA]hahaha, nu får jag plåster på såren.... Och ett tips: spela aldrig CS, Q3 eller något annat beroendeframkallande med trådlös mus, de sitter nämligen inte fast vid datorn, utan har en tendens att flyga iväg...
Ja, det är nog det enda man kan anmärka på med bra trådlösa möss, dvs MX700; de flyger iväg! 🙂
Jag har en tendens att tappa den i golvet...
Hur gör du? Lär mig! 😀
1 Guest(s)