September 2, 2003
Har haft en konstig smärta i bröstet under ca 10 dagar nu. Det känns som om jag har svalt en golfboll som nu ligger mitt i bröstet och irriterar (typ bränner och skaver). Ibland bränner det till som när man dricker väldigt stark sprit och när jag blir anfådd bränner det till som fan.
Någon som vet vad det skulle kunna röra sig om? Typ någon som haft liknande symptom?
Har nyligen varit förkyld, kan det ha något med saken att göra?
September 23, 2004
galningen wrote: Har haft en konstig smärta i bröstet under ca 10 dagar nu. Det känns som om jag har svalt en golfboll som nu ligger mitt i bröstet och irriterar (typ bränner och skaver). Ibland bränner det till som när man dricker väldigt stark sprit och när jag blir anfådd bränner det till som fan.
Någon som vet vad det skulle kunna röra sig om? Typ någon som haft liknande symptom?
du kanske har svalt en golfboll :cy:
April 10, 2001
Heartburn brukar det kunna kallas.(halsbränna/magkatarr) Har jag levt med i 15 år nu.
Kommer och går i perioder, oftast efter man supit lite hårt eller ätit mycket onyttigt.
Nouvalocol brukar vara lösningen när man väl känner av det.
Lägg om kosten och kostvanorna, äta regelbundet, kröka mindre, snusa mindre osv.
November 29, 2003
galningen wrote: Har haft en konstig smärta i bröstet under ca 10 dagar nu. Det känns som om jag har svalt en golfboll som nu ligger mitt i bröstet och irriterar (typ bränner och skaver). Ibland bränner det till som när man dricker väldigt stark sprit och när jag blir anfådd bränner det till som fan.
Oh man i cant belive it you gonna fucking die.
R.I.P :vit:
September 16, 2002
Jag har också nå fel på bröstet så att jag får extrem smärta ibland. (2 ggr i veckan i genomsnitt kanske.)
Jag får som senadrag över hjärtat, och kan inte röra på bröstet på något sätt utan att det gör jävligt ont, så jag måste bara sitta där jag sitter. Jag kan inte andas in särskilt mycket och inte röra på armarna särskilt mycket (det gör att jag rör på bröstet.)
Det är olika hur länge det varar och hur ont det gör, men idag var det värsta hittills. Kunda inte röra mig alls och det varade i 13 minuter.
Jag har varit på sjukhus flera ggr, och de har röntgat och lite av varje, men de har ingen aning om vad det är. Ska ringa igen på måndag...
Visst är bröstsmärta kul.
March 31, 2003
Kizo wrote: Jag har också nå fel på bröstet så att jag får extrem smärta ibland. (2 ggr i veckan i genomsnitt kanske.)
Jag får som senadrag över hjärtat, och kan inte röra på bröstet på något sätt utan att det gör jävligt ont, så jag måste bara sitta där jag sitter. Jag kan inte andas in särskilt mycket och inte röra på armarna särskilt mycket (det gör att jag rör på bröstet.)Det är olika hur länge det varar och hur ont det gör, men idag var det värsta hittills. Kunda inte röra mig alls och det varade i 13 minuter.
Jag har varit på sjukhus flera ggr, och de har röntgat och lite av varje, men de har ingen aning om vad det är. Ska ringa igen på måndag...
Visst är bröstsmärta kul.
Det där får jag också fast jag kan röra mig... Men så fort jag tar in lite luft så känns det som att jag får en kniv i hjärtat.
September 5, 2001
Coore wrote: Det dära har jag också varit med om, det gör inte så ont direkt men det är en jävligt obehaglig och irrterande smärta.
Har inte varit så på länge nu, kan bero på att jag har skärt ner på kaffe drickandet och slutat snusa kanske.
Det där stämmer jävligt bra, iaf med kofein och cola. Snuset vågar jag inte uttala mig om, men alltid när jag ring in mina bröstsmärtor säger dom stress men nu när jag tänker efter får jag alltid dom när jag druckit cola.
Har slutat nu 🙂
1 Guest(s)